En timme med Wii Fit

Skägg.
10 Chambers
En timme med Wii Fit

[fright][eos_image="45203"]Einar tjänar FitCash[/eos_image][/fright]Sedan inköpet i fredags har jag wiifittat i drygt en timme sammanlagt och än så länge är resultatet svårmätt men målet är att träna bort fem kilo på tre månader. De övningar som ger mest SPM (Svett Per Minut) är såklart muskelvarianterna. Yogan känns skön, aerobics menlöst och speldelen rolig men inte så tränande. Vad jag saknar är program som automatiskt väljer övningar som jag till exempel är dålig på, eller bra kombinationer för olika muskelgrupper. Nintendo-gulligheterna var såklart väntade men det borde gå att stänga av den personliga tränarens glada tilltal. Men att vänta sig hardcore från folket bakom tjocka rörmockare var kanske dumt.

#blogg


signatur
Medlem
En timme med Wii Fit

Betingar prylen ett värde av 1000 svenska riksdaler då?!
Sitter som i valet och kvalet om man skall investera i denna plastbit!

Skägg.
10 Chambers

Svårt att säga, jag böt in lite gammalt krafs och betalade bara mellanskillnad på 270 riksdaler. Jag vet att John kommer att leva i sin neongröna träningsoverall i den närmaste veckan för att leverera att fullgott omdöme.


signatur
Inaktiv

handlade ett idag, om man bara kan hålla karaktären så kan det nog fungera, flås kan man nog glömma men fysik funkar, jag menar armhäningar osv. är ju ett beprövat knep

Medlem

att fitta är jag jobbigt :/


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Btw.
Vad fan är det för fel på tjocka rörmokare igentligen?!:evil:

1
Skriv svar