Halo 3 filmat, trailerdokumentär hos FZ

Robot
Medlem
Halo 3 filmat, trailerdokumentär hos FZ

Coolt.

Inaktiv

tankar.......


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Ser riktigt tufft ut! Hoppas att det släpps ett demo efter betan.

Inaktiv

sjysst!
aa hoppas på en demo.

Medlem

Såg ut att vara rätt sunkig FPS på sina ställen.

Medlem

Underhållande trailer och spelet såg ju väldigt bra ut.

Medlem
Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Såg ut att vara rätt sunkig FPS på sina ställen.

Pre alpha build säger dig inget?

Jh
Medlem

Visst.. det är Pre Alpha build men.. varför släppa videos när det ser sunkigt ut?


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

De har mkt att göra på grafiken, är det sämre än GoW blir man nästan besviken. Men det är väl 1år kvar till release så. Men GoW är tyävrr det ända spel till som vissat vad 360 går för.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Nu blir det fan till för mig att försöka inhandla ett Xbox 360. Får ta å se om det sänks i pris nu i mellandagsrean inom kort.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Halo är skit.. detta såg inte alls roligt ut.. har sett alla Halo 3 trailers o jag var inte imponerad av en enda av dem..

Fattar inte varför denna Halo hysteri när Halo nte tillför ett dugg nytt...

Medlem

Härligt! Tankar..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

oftast är inte dom nyskapande spelen som blir poppulära längre, utan dom spelen som är bra gjorda, som Halo, WoW och BF...

Alla spelen är i stort sätt inget nytt i, men dom är gjorda bra och därför är dom intresanta för många, det är min teori iaf ^^

Medlem

Halo är knappast bra gjort, shooter med fordon "OMG"


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Verkar som alla som klankar på trailern och halo spelen här är Sony fanboys. Så ni som gillar halo serien, bry er inte så mycket om vad dem säger. Dem gillar inte ens GoW konstigt nog, och gillar man inte GoW, ja då är det nå fel på en...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Overdose:

Halo är skit.. detta såg inte alls roligt ut.. har sett alla Halo 3 trailers o jag var inte imponerad av en enda av dem..

Fattar inte varför denna Halo hysteri när Halo inte tillför ett dugg nytt...

Håller med, blev inte heller imponerad, iof så är det antagligen tidiga versioner som man ser här, dom får jobba på i några år till, Halo 3 ska väl inte släppas förrän 2011, ska dom släppa det nästa år så lär dom ligga risigt till... :$ <- OBS J/K


signatur

How can we win when fools can be kings?

Jh
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Verkar som alla som klankar på trailern och halo spelen här är Sony fanboys. Så ni som gillar halo serien, bry er inte så mycket om vad dem säger. Dem gillar inte ens GoW konstigt nog, och gillar man inte GoW, ja då är det nå fel på en...

Nej det stämmer inte. Jag gillar Halo. Men det ser ju inte bra ut.
Varför släppa så tidiga sunkiga videoklipp?
Det gör mig knappast sugen på att inhandla spelet..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Halo är ett av dom bästa spelserier som finns imo


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Jh:

Visst.. det är Pre Alpha build men.. varför släppa videos när det ser sunkigt ut?

Hört talas om en prototyp eller?

Börjar bli dags att spara ihop pengar till Halo 3 då!

Inaktiv

cool
vet inte riktigt varför jag älskar halo.
Masterchief :heart:

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Halo är ett av dom bästa spelserier som finns imo

håller med, Halo: Combat evolved va det bästa multiplayer upplevelsen på länge när man satt på ett lan cafee och spela 16st på små banor, tyvär försvann den känslan i Halo 2 då det gick över Live...

man flina stort när man hörde "fan inte han igen" när man pricka av andra med snipern *drömmer tillbaka*

Medlem

Bara jag som har grova problem att tanka överhuvudtaget från FZ? Så fort jag trycker på Ladda ner startar Windoes media player och säger att URL är fel, och då försöker jag ladda ner de istället och öppna med Winrar, men då står det att filen är korrupt.

Skrivet av remixxan:

Bara jag som har grova problem att tanka överhuvudtaget från FZ? Så fort jag trycker på Ladda ner startar Windoes media player och säger att URL är fel, och då försöker jag ladda ner de istället och öppna med Winrar, men då står det att filen är korrupt.

Då laddar man ned igen helt enkelt!


signatur
Inaktiv

Får alltid 404 när jag försöker tanka ifrån FZ

Medlem
Skrivet av remixxan:

Bara jag som har grova problem att tanka överhuvudtaget från FZ? Så fort jag trycker på Ladda ner startar Windoes media player och säger att URL är fel, och då försöker jag ladda ner de istället och öppna med Winrar, men då står det att filen är korrupt.

Varför ska du öppna det med Winrar, det är en Windows Media Video-fil. Du kan inte streama filmen från FZ, höger klicka på "FZ FTP" och välj "Spara som", spara filen där du enkelt kan öppna den ex C:\ eller Skrivbordet och öppna filen med Windows Media player eller VLC. Kan det vara svårare?

Edit: smiley problem


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Kvalliten på denna film SUGER!!!
Bättre Kvalle här:
[http://media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html]


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Fint att de gör lite mer med Brutes den här gången, de hade ganska dugliga vapen i 2an och deras rivalitet med Elites gör det hela mkt roligare

btw.. Arbiter ftw!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Har aldrig gillat Halo. Tycker inte den rätta känslan finns i spelet, lite synd.

12
Skriv svar