Half-Life 2-modifikationen Black Mesa avbildad

Robot
Half-Life 2-modifikationen Black Mesa avbildad
Medlem
Half-Life 2-modifikationen Black Mesa avbildad

http://www.blackmesasource.com/media/marine_hipoly.jpg

*drool*

Hoppas dem släpper fler skärmdumpar snart på dem andra soldaterna.

Inaktiv

Mmmmm.... som jag väntar på detta.
Tycker Hl1 äger Hl2:s röv (inte grafiskt dock).

Black Mesa kommer vara teh sh1t!11!

Medlem

Kan det inte ta och släppas någon gång då :$


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Hur kommer det sig att jag inte hört talas om det här förrut? Har såvitt jag kan komma ihåg inte bott i en grotta det senaste året. Hmm nåja ser rätt läckert ut. Och gratis också (gratis är alltid gott)

Kommer man att tanka hem det genom steam eller?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Tror inte genom steam.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Lär väll säkert läggas på is igen så man får vänta ännu längre

Medlem

Imponerande. Undrar om de kommer kunna få det klart, det är ju ett rätt stort åtagande de gett sig på trots allt ...

Medlem
Skrivet av Philip:

Hoppas dem släpper fler skärmdumpar snart på dem andra soldaterna.

du vet väl att det där är high poly modeler och kommer inte att se ut så i spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser riktigt mysigt ut, kom ihåg när jag såg de första bilderna, att de kommit såhär långt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan tänka mig ett tvärstopp bär man kommer till alienvärlden
Men man kan jue alltid hoppas.

Medlem
Medlem

Kommer bli så nice denna modden :], är inte så övertygad av vapenmodellerna dock - ser lite för trista ut jämfört med orginalen.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Kommer äga om det blir klart iaf...

Inaktiv

Ja detta måste testas. Miljöerna ser rikigt bra ut. Är det hela HL1 eller bara delar?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Outzider:

Ja detta måste testas. Miljöerna ser rikigt bra ut. Är det hela HL1 eller bara delar?

Hela HL1, inlkusive multiplayer-banorna och co-op!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Vill han nu!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

ser jag fram emot riktigt skojj! väntar med spänning på de som gör Source av Oposing force också ska bli sååå nice :D, speciellt me co-op det är klart det bästa.

Medlem

Kommer bli så ballt o spela igenom hela COOP sen när(om) det släpps

Medlem

Yehaw, ska bli skoj att få lira HL på nytt, fast i ny skepnad!

Och som folk säger, med coop kommer det bli ännu roligare. SvenCoop någon?


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Kommer säkert läggas på IS, låter alldeles för bra för att vara sant, att köra HL1 på sourcemotorn och Coop på det!!!!

Medlem

Ser bra ut, men det måste vara hiskeligt tråkigt att bara porta ett redan befintligt spel, utan att kunna ha några egna idéer... förmodligen därför sådana här portningar aldrig blir klara


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Let's hope for the best!

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:

Ser bra ut, men det måste vara hiskeligt tråkigt att bara porta ett redan befintligt spel, utan att kunna ha några egna idéer... förmodligen därför sådana här portningar aldrig blir klara

Skulle inte kalla detta portning då dom gjort om precis allt och inte bara dragit över gamla banor och modeller som Valve gjorde med Half-life: Source.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ska bli intressant att få testa slutreslutatet sen


signatur

War never changes.

Inaktiv

Finns det inte redan någon version av Hl1 där de har uppgraderad fysik och lite nya grejer? Är nästan helt säker på att jag spelat Hl1 med ragdoll. =?

Inaktiv

Någon mer än jag som tycker att det är slöseri att lägga ner så mycket engagemang och tid på något som redan gjorts? Half-Lifes singleplayer är lite hypat och dessutom nio år gammalt, så varför inte göra helt nya grejer i stället? Jag skulle se fram emot ett unikt SP-äventyr mycket mer än det här. Fast det är förstås svårare att få tag i folk till ett projekt som inte bygger på redan superetablerade och hyllade HLSP.

Ser snyggt ut hur som helst.

Medlem
Skrivet av Namron:

Någon mer än jag som tycker att det är slöseri att lägga ner så mycket engagemang och tid på något som redan gjorts?

Ja.

Fast jag kommer nog att testa det i alla fall om/när det släpps


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

sitter fortfarande och spelar vanliga hl1 mot mina kompisar iband... springa runt på crossfire och bounce :P....finns inget spel som slår detta :P........kan knappt vänta till detta kommer och om det inte kommer då kommer jag göra det själv

1
Skriv svar