Grymt impad av nya Trackmania

Skägg.
10 Chambers
Grymt impad av nya Trackmania

Trackmania har alltid varit roligt men med den [n=24406 senaste] versionen har utvecklarna #Nadeo förfinat konceptet ytterligare och kryddat med en näve kaos. Det nya sandunderlagret är underbart att göra snygga sladdsvängar på men det stora arbetet ligger i bandesignen. De tidigare utmaningarna har varit galna men ändå ganska renrakade, nu verkar det som om de festat en hel natt med hjärnorna bakom #Warioware: Smooth Moves. Vissa spår är helt utflippade, på ett bra sätt. Med en koffeintopp i blodet och sittandes en meter från 32-tummarn är det en skön upplevelse.

[eos_image="61992;w450"]Upp, ner, vänster eller höger? Jag bryr mig inte![/eos_image]

#blogg


signatur
Medlem
Grymt impad av nya Trackmania

Deras kartor är underbara ja. Men om man ska köra online så har iaf jag inte fått köra på de officiella banorna än... Alla servrar kör alltid något omöjligt kartpaket där man inte enns hittar målet på varannan bana. :/


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skägg.
10 Chambers

TMN.swe (tror de heter så) har ett gäng servrar och de flesta verkar köra originalbanor.


signatur
Medlem

Det har hänt flera gånger att ingen på hela servern har hittat till mål

Skägg.
10 Chambers

Mål? Det går väl ut på att lägga sjysstats åttor vid startlinjen?


signatur
Medlem

Gillade tillägget med sand när det kom med United, att det finns i Nations är sjukt bra. Underbart spel är det och gratis är alltid gott.

1
Skriv svar