Prince of Persia: Rival Swords tillkännagivet och avbildat

Robot
Jee
Medlem
Prince of Persia: Rival Swords tillkännagivet och avbildat

Ser finfint ut! Har fortfarande inte klarat 3:an på Gamecube. Får nog göra det någon dag. ^^


signatur

Eller inte?

Medlem

fin älskar pop spelen, har spelat alla ser ut att bli coolt till wii

Medlem

Något som borde göras är Die by the Sword till Wii, kunde bli hur grymt somhelst igentligen. Att verkligen använda wiimoten för att styra svärdet istället för musen som man kunde göra i det. Istället som nu när man viftar på ett visst sätt för att helt enkelt simulera en knapptryckning.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers

Lirade igenom första spelet med ett stort leende på läpparna. Sen vet jag inte om det var tvåan eller trean där man blev jagad av något molnmiffo som stressade upp saker rejält, skittrist. Det är ju klätterpussel man vill ha, inget annat.


signatur
Medlem

Käns som att Sands of Time var, grawt mycket bättre än WW och TT...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

two thrones var lätt det bästa pop jag vill ha ett next-gen-pop till 360

Medlem

Sands of Time var roligare på det typisja Prince of persia viset men striderna i det var minst sagt tråkiga. Warrior Within hadde roligare och mer varierande strider, men inte riktigt lika bra pussel (kanske var för att jag spelade spelen direkt efter varandra dock) men en kombination av de båda är klart att föredra.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av spiken:

Lirade igenom första spelet med ett stort leende på läpparna. Sen vet jag inte om det var tvåan eller trean där man blev jagad av något molnmiffo som stressade upp saker rejält, skittrist. Det är ju klätterpussel man vill ha, inget annat.

Är tvåan man blir jagad av ett molnmiffo.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Det här spelet kan nog bli riktigt fint ser det ut som i dagsläget iaf.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem
Skrivet av Jinx:

two thrones var lätt det bästa pop jag vill ha ett next-gen-pop till 360

Bara att vänta på Pop 4 då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar