Inga fler delar av SiN Episodes?

Robot
Inaktiv
Inga fler delar av SiN Episodes?

Haha Vilken flopp


signatur

War never changes.

Inaktiv
Medlem

Fail.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Vafan .... jag vill ju fortsätta synda

Medlem

flip flopp:) skulle va kul med en uppföljare dock

Inaktiv

Happ, det var ju synd för jag gillade verkligen första delen av Sin Episodes.

Medlem

Konstigt eller ? spelet lanserades mer som en budget shooter, erbjud inget nytt och var inte alls lika roligt eller nyskapande som SIN var så jag är inte alls förvånad.. hela konceptet episoder har missluckats totalt kolla bara hur försenad episod 2 till half-life 2 är. Vänta över 1 år för att spela 3-4 timmar är ingen höjdare enligt mig det är på tok för lång tid mellan spelen.

Medlem

Hm.. gillade endå inte serien. Jessica var dock ganska het :heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ville spela vidare bara för sakens skull, men jahopp


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ärsh då inge mer elexis :/

Bra, Emergence släpade SiNs fina namn i smutsen. Satsa på spel i ids motorer istället, Ritual. Det verkar ni bättre på

Edit: jag funderade faktiskt av en tillfärllighet över det här igår, men sket i att starta en tråd om det. Episod-konceptet har verkligen inte startat som någon höjdare, med undantag för Telltale som verkar klämma ur sig sina titlar hyfsat regelbundet och till riktigt bra priser.

Medlem

Bra, inte många som kommer sakna det heller... Förhoppningsvis så slutar andra också med sina episod spel. Inget bra koncept, inte i mina ögon iaf.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vissa verkar ta vatten över huvudet med episoder, men när det väl kommer någon som lyckas producera tillräckligt fort för episoder så kanske det kan börja funka. Sam and Max verkar ju nästan klara av det


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Mina värsta farhågor med konceptet "Episodes" besannas. Nu är det tydligen kosher att tillverka ett halvt spel, se om det säljer, och sedan låta bli att färdigställa spelet om det visar sig att det säljer dåligt. Roligt för de som köpt spelet och hoppades på att få spela färdigt.

Medlem

Episoder suger. För en gångs skull orkar jag inte ens utveckla mitt argument.

Inaktiv

LÄNGE LEVE EPISOD-FRIA SPEL!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Laxen:

Hm.. gillade endå inte serien. Jessica var dock ganska het :heart:

Nej, verkligen inte.
Visst var hon sexigt kläd och vacker men hela hennes personlighet och attityd gjorde så avtryckarfingret skakade.

Nä vet ni vad, Alyx är en person man verkligen kan tycka om.
Utan sexiga kläder och tufft snack.

Död åt Valve och dess hantlangare om hon inte överlever Episod 2...

Tack för mig, vi hörs!

Medlem

Kanske borde ni rätta nyheten, det är ju inte Sin 2 vi pratar om.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Dålig stil helt klart, även om folk inte betalat fullpris.


signatur

system: online

Inaktiv

Inte så förvånande. Dumkorkat action-FPS var ju gammalt redan när första SiN kom ut. Konceptbilder och foton med 95 % urringningar kunde inte ändra på det, nej...

Detta bevisar inte att episodiska releaser är dåliga, bara att dåliga spel är dåliga. Bättre då att de dåliga spelen släpps i etapper. Inte lika stor ekonomisk förlust för utvecklarna och mindre skräp för spelarna att tvinga sig igenom till en lägre kostnad.

1
Skriv svar