Wii-bristen uppenbarar sig

Robot
Inaktiv
Wii-bristen uppenbarar sig

Wii vill ha mer konsoler!!!!!

Medlem

Jag vill också åka polisbil när jag köper min!


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:

Jag vill också åka polisbil när jag köper min!

Ditto


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Folk är idioter.


signatur

tjenare!

Medlem

Såg att priset kanske skulle sänkas i början av Våren och att alla fina färger kommer då

(dock ej bekräftat)

http://www.news4gamers.com/wii/News-17885.aspx

Medlem

Suck!!! Vilka puckon det finns.


signatur
Inaktiv

Här har vi anledningen till att de är slut http://www.youtube.com/watch?v=RfLnCyajUYE


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Jävla Dr Phil :evil:


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Skrivet av Joavels:

Såg att priset kanske skulle sänkas i början av Våren och att alla fina färger kommer då

(dock ej bekräftat)

http://www.news4gamers.com/wii/News-17885.aspx

dock lär wii sports inte vara med i paketet då.

Medlem

Folk som stönar, grymtar och förföljer dig i ett köpcentrum medan de sliter i dig och dina ägodelar. Varför låter det så bekant?

Medlem

Så vad lär vi oss av detta? Jo att detta aldrig hade inträffat om hon (reportern) hade hållt sig till att spela spel på sin PC.

Medlem

Vilken butikskedja i Sverige fick mest wii-konsoler och är det isåfall troligt att samma kedja kommer att få de flesta av de kommande leveranserna?

Jag förbeställde min på Discshop och har inte fått nån ännu, men jag har läst att det skulle komma nya leveranser den 15:e och 22:e. Så frågan är hur troligt det är att Discshop kommer att få några innan januari...skulle sitta så fint att ha en Wii att leka med så här vid julledigheten.

Flakmonkey

Elgiganten fick väl rätt många? tror nog den bästa chansen är att titta i sina butiker istället för Game, etc där väldigt många har bokat...

Enligt Game i Täby skulle deras nästa leverans kommer först efter årsskiftet.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Enligt Game i Täby skulle deras nästa leverans kommer först efter årsskiftet.

What about EB i Täby då? Får ta och tittaförbi dom idag och se hur läget är

Medlem

Hon blev iaf inte skjuten, misshandlad eller dragen ur sin bil

Ändå, folk är tröga som MÅSTE till alla pris ha en WII innan jul, vad hindrar att vänta en månad eller 2? Känner inte till något "release exclusive" material.

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Vilken butikskedja i Sverige fick mest wii-konsoler och är det isåfall troligt att samma kedja kommer att få de flesta av de kommande leveranserna?

Jag förbeställde min på Discshop och har inte fått nån ännu, men jag har läst att det skulle komma nya leveranser den 15:e och 22:e. Så frågan är hur troligt det är att Discshop kommer att få några innan januari...skulle sitta så fint att ha en Wii att leka med så här vid julledigheten.

Jag förhandsbokade mitt ex på Game i Lund i slutet på september och ska få det i nästa leverans. Vilket borde bli den 20:e eller 21:a. Egentligen skulle jag fått det i fredags men som vanligt gick det inte som planerat. Hoppas jag får mitt innan jag åker hem över julen. Annars måste man ju umgås med familjen och skit.

Efter vad jag förstått så får dom inte in några konsoller förän någon gång i januari för de som inte förhandsbokat.

Medlem

WII? WWII heter det väl? Nåt nytt slags genmanipulerat heroin eller vad? Tur att man är äkta PC-gamer så man slipper bli beroende.

Enda konsol jag haft är PS2 och då endast för att kunna spela GTA San Andreas, sålde skräpet när jag klarade spelet.

Medlem

Herregud, läskigt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Shit, får värsta bilderna i huvudet när jag läser vad hon har skrivit. Massa tonåringar(eller gamla oldschool Nintendo-fans) som moanar som Zombies och går som riktiga Zombies efter den oskyldiga flickan med sin Wii i famnen :D.

Inaktiv

Ameeriicaa fuck yeah! eller ska jag säga "Nintendogeeks fuck yeah!"

Inaktiv

Skönt att man inte bor i amerika ... gick bra att köa här i Stockholm.

Inaktiv
Skrivet av Lie|:

Jag vill också åka polisbil när jag köper min!


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem
Skrivet av shakazed:

Suck!!! Vilka puckon det finns.

mm, verkligen nu blir jag nervös och vågar knappt nämna att man är gamer...

Medlem

CNN är väl knappast en pålitlig källa. De är ju som fox mer eller mindre.
Alla andra rapporter säger att det har varit lugnt runt wii och jag tror mer på dem än cnn. Troligen bara ett desperat försök att sätta sig själv i storyn, alternativt ett rop på hjälp. För allvarligt, är verkligen det faktum att folk är otrevliga emot dig någonting värt att rapportera?

Slår vad om att hon är blond!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Fan va löjligt.

Medlem

När jag köper min Wii ska jag springa och skrika WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hela vägen hem. Krångligt på tunnelbanan dock. Får springa mellan vagnarna.

Medlem

Läs Jennifer Government Skapa lite headlines vid en launch = skitbra PR.

Snart kommer Sony/MS/Nintendo ha snipers som skjuter på folk som köper deras konsoller, bara för att generera hype


signatur

---
Boo!

Medlem

sant eller inte så göder dom bara "myten" om att konsolspelare är ett gäng dreglande idioter.

och som gissat, jag lirar inte konsol

Medlem

Det är väl det yttersta beviset att allt har spårat ut lite..


signatur
12
Skriv svar