Bioshock filmat, trailer hos FZ

Robot
Medlem
Bioshock filmat, trailer hos FZ

NICE


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Jh
Medlem

..riktigt riktigt sjyst


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

"In the city, science was unstoppable, until one day science couldn't be stopped."

Hahahahaha!! Fy fan vad pinsamt dåligt, som taget ur South Park / Team America, det tragiska är att detta är "seriöst" menat.

Men visst ser man fram emot detta, System Shock-fan som man är.

Vetifan om jag riktigt gillar hur Irrational hypar spelet dock, "next-gen shooter", "shooter 2.0".. Doh. Så säger ju alla spelbolag om just sitt FPS-spel. Men visst, det lär ju vara orginellare än Doom3...


signatur
Medlem

Verkar som ett spel som man kan bränna någon timme på. Fast det verkar ju inte särskillt nyskapande.
Men visst, det är kul att skjuta monster då och då, så jag kanske skaffar detta när det kommer.

Flakmonkey
Skrivet av Zerpent:

Verkar som ett spel som man kan bränna någon timme på. Fast det verkar ju inte särskillt nyskapande.
Men visst, det är kul att skjuta monster då och då, så jag kanske skaffar detta när det kommer.

Grejen är ju att du inte behöver skjuta monster om du inte vill, beror helt på hur du väljer att spela det...

Inaktiv

Typ som i FEAR också. Om man är duktig kan man bara springa förbi alla utom "bossarna".


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Skrivet av MKultra:

"In the city, science was unstoppable, until one day science couldn't be stopped."

Hahahahaha!! Fy fan vad pinsamt dåligt, som taget ur South Park / Team America, det tragiska är att detta är "seriöst" menat.

Jaa, det låter ju helt puckat faktiskt. En paradox i sig, om vetenskapen är ostoppbar går den väl inte att stoppa, liksom?

Tur att citatet "We all make choices, but in the end our choices make us." i den förra trailern väger upp.

Annars gillar jag skarpt det där att man har ett val om hur man vill spela spelet. Det om något skiljer ju Bioshock ganska rejält från de flesta andra FPS-spel.

Medlem
Skrivet av MKultra:

"In the city, science was unstoppable, until one day science couldn't be stopped."

I lol'd

Medlem
Skrivet av MKultra:

"In the city, science was unstoppable, until one day science couldn't be stopped."

Obetalbart komiskt.

Jh
Medlem
Skrivet av MKultra:

"In the city, science was unstoppable, until one day science couldn't be stopped."

Ja visst är det rätt så roligt det där Men.. man får vara lite förlåtande i det här fallet


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Jag gillade i alla fall rösten i trailern.
Bättre än den gamla vanliga rösten i alla fall, fast manuset kanske inte var det bästa.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar