Jubileumstävling dag 6 - vinn Warhammer!

Robot
Medlem
Jubileumstävling dag 6 - vinn Warhammer!

Mwahaha, tur att man är lite av en warhammer geek ^_^ Iaf nog för att kunna frågorna


signatur

Videomupp

Fast de förvrängda dvärgarna finns väl inte längre, de togs väl bort i 6th. ed?

Men vad vet jag, jag håller mig till 40K.

Medlem

Ett av årets värsta let downs...Avskydde detta spel in i själen när jag såg vad dom hade gjort med en sån bra franchise. *cry*

Inaktiv

Men! Det är gratis. Undrar hur stor chansen är att vinna något av priserna den här veckan, har tävlat i alla förutom WoW-teckningarna.

Hm... om vi bedömer antalet personer som svarar i undersökningarna så brukar det oftast vara kring 2-3000. Eftersom det är en tävling, minst dubbelt eller tre gånger så många? Och sen bort med en femtedel eller fjärdedel eller nåt för de som svarar fel? Därefter lägg till att det oftast är flera exemplar av det som slumpas ut. Att vinna nånting (inklusive nyckelband) borde ju faktiskt inte vara så extremt osannolikt svårt den här veckan, om man deltagit i alla tävlingar och svarat rätt på alla frågor.

Men jag gissar bara.

Äntligen några frågor som man faktiskt kan från början, som "gammal" Warhammer-fantasyspelare. Å andra sidan underlättades det en aning av de något lättare alternativen.

Medlem

Jag kan ingenting om warhammer :P, hoppas jag svara rätt på frågorna och får ett nyckelband


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem

Meh! Jag vill verkligen vinna den här tävlingen. Är så jäkla sugen på att spela Warhammer, och har varit det i flera månader nu, men fattig som man är har man inte råd att köpa spelet själv.

FZ, gör en liten björn en tjänst och hjälp honom så han slipper sitta och tråna som en idiot efter ett roligt spel!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Redaktör

En så kallad björntjänst?


signatur
Inaktiv

Synd att det inte finns en "så här många har tävlat" counter.

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

En så kallad björntjänst?

Mja, man kan väl tolka det lite hur man vill.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Final_Frontier:

Hm... om vi bedömer antalet personer som svarar i undersökningarna så brukar det oftast vara kring 2-3000. Eftersom det är en tävling, minst dubbelt eller tre gånger så många? [...]

Jag tror det är betydligt färre som tävlar än det är som svarar på undersökningar. En undersökning går snabbt. Två klick och du är klar. En tävling innebär ofta flera alternativ, tid att tänka efter, och ibland komma på något vitsigt till en utslagsfråga.

1
Skriv svar