Medlem

har orginalboxen å allt här


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av LannY:

har orginalboxen å allt här

Jag med!

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Förresten, någon som läst all text på väggen där nere i den näst intill oändligt långa korridoren?
Känns som om det finns hur mycket text som helst där, som aldrig kommer att läsas fult ut

Jag har en kompis som skrev ned allt till papper för att han trodde att det innehöll viktiga pusselbitar.
Rätt så imponerande då det tar typ fem minuter att bara gå igenom korridoren O.O

Dock kan du lägga ned sådana projekt. Texten är typ en skapelsemyt a la genesis (tror jag att den heter) men den innehåller inga lösningar till några pussel i spelet. Jag antar att de har haft rätt kul åt folk som har sökt igenom den texten

Det här spelet får helt klart 5/5 av mig.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

det här spelet är så jävla bra försökte få tag på skull monkeys till psone men de är ju väldigt "sällsynt". soundtracket är så bra också

kom också ihåg att de var värsta sjuka grejerna man var tvungen att göra. det var också väldigt svårt

Medlem
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av Elwis:

Någon som vet hur man kan få tag på soundtracket ?

Jag har ett gäng låtar, inte hela soundtracket, som jag lade upp på pirate bay precis. Vet inte om FZ gillar om man länkar till pirate bay, så ni får söka reda på det helt enkelt.

Yay, first post!

Jag tror jag har hela soundtracket på skiva någonstans. Ska fan leta upp den nu och lyssna så bra det är!

Medlem

körde det då jag var minder och tycket att det var läskigt med lergubben

Vila i frid

Jag har läst hela väggen, det står faktiskt ganska mycket spännande där, t.ex. var Willie kommer ifrån och samma sak med Big Robot Bill.

Hoborgs historia är också ganska tragisk.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Haha nästan så man blir sugen på att läsa igenom

Medlem

Jag har alla soundtracken på datorn (39 st), helt underbara.

Medlem

Spelade igenom det för några månader sen var tvungen att ta lite hjälp av guider men va fan kul var det


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Har sedan länge försökt installera spelet på datorn, men det krånglar somfan. Någon som vet hur man kan ta sej till väga om det vägrar att installeras på Windows XP?
.. det klagar över att jag måste ha Windows 95. >.<

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Haha nästan så man blir sugen på att läsa igenom

Den borde finnas på nätet om du orkar googla


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag måste bara leta upp skivan som ligger ute i garaget någonstans. Detta var mitt favoritspel för typ 10 år sedan

12
Skriv svar