Seattle utan ström, Valves Steam-nätverk nere

Robot
Seattle utan ström, Valves Steam-nätverk nere
Medlem
Seattle utan ström, Valves Steam-nätverk nere

RED ORCHESTRA :crazy:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

fan va kasst att de inte har backupservrar för sådana hära tillfällen ;o

Inaktiv

Växthuseffektens fel!!!1

Okej, alla servrar i Seattle? Mindre bra, eller kasst...

Medlem

USA vill inte skriva på Kyotoavtalet så de kan de ha
(storm pga värmen pga avgaser som de är en av de största bovarna av)

Medlem

Därför det är så många som vill lira BF helt plötsligt xD

Medlem

Ett praktexempel på hur dåligt det är att ha sina spel bundna via internet. Tacka vet jag spel på skiva. Ska genast spela lite Medival II som alla steam bundna gamers inte kan XD


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Och jag som skulle lira CS: Source hela natten


signatur

War never changes.

Medlem

Precis när jag skulle logga in och äntligen köpa Red Orchestra

BTW så tror jag att jag spelade med dig nån gång under gratishelgen Klosterkatten

Medlem

man kunde ju tycka att de skulle haft servrar på fler platser för o säkra upp.. i eu tex. sniket


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

äh, folk gnäller så mkt på växthuseffekterna..

tjänar ju massor av kosing nu när man inte behöver lägga pengar på att ploga å greja på vintern.. har då iaf inte sett en snöflingar här i västerås än iaf

Med USAs logik kommer de inte skriva på Kyotoavtalet eller liknande förrän industrin direkt och omedelbart påverkas mer av stormar än av avtalskostnader... som om ett avtal innebar en stoppknapp för allt. Då är det ju redan för sent.

Medlem
Skrivet av Final_Frontier:

Med USAs logik kommer de inte skriva på Kyotoavtalet eller liknande förrän industrin direkt och omedelbart påverkas mer av stormar än av avtalskostnader... som om ett avtal innebar en stoppknapp för allt. Då är det ju redan för sent.

med kyotoavtalalet menas att man endast ska MINSKA utsläppen och Bush sa att det skulle påverka ekonomin negativt. Tydligen så är miljön mindre viktig än att ha pengar i plånkan.

Medlem

HUr trist sånt nu än är så tycker jag de borde ha nån backup eller nåt, sånt ska inte drabba en kund tycker jag på andra sidan jordklotet.

QRT
Medlem

haha! rätt åt er

Medlem
Skrivet av igloo-:
Skrivet av Final_Frontier:

Med USAs logik kommer de inte skriva på Kyotoavtalet eller liknande förrän industrin direkt och omedelbart påverkas mer av stormar än av avtalskostnader... som om ett avtal innebar en stoppknapp för allt. Då är det ju redan för sent.

med kyotoavtalalet menas att man endast ska MINSKA utsläppen och Bush sa att det skulle påverka ekonomin negativt. Tydligen så är miljön mindre viktig än att ha pengar i plånkan.

Problemet för USA och Kyoto-avtalet är att så kallade utvecklingsländer som Kina med flera omfattas av en massa undantag i avtalets regelverk.

Redan som det är så flyttar många industrier sin tillverkning till Kina. Om avtalet genomförs i USA får företagen ännu större incitament att flytta sin produktion till Kina där det knappt förekommer någon rening alls.

Summan om avtalet genomförs som det är idag: sämre ekonomi i USA och sämre miljö i ett globalt perspektiv.

Medlem

Kyoto-avtalet suger pung, inte särskilt genomtänkt alls.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Kan man koppla av med lite oblivion tills det funkar igen då

Medlem

Jaha, det förklarar ju varför man inte lyckades få igång HL2:EP1 när man kände suget. Doh!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Kan både kolla runt och ladda ner saker på Steam, är det bara den initiala inloggningen som inte fungerar eller? Vågar inte stänga av och testa ^_^

Inaktiv
Skrivet av Steffe@Swec:

Kan både kolla runt och ladda ner saker på Steam, är det bara den initiala inloggningen som inte fungerar eller? Vågar inte stänga av och testa ^_^

Man kan inte logga in. Logga inte ut som jag gjorde !

Medlem

Antar att det är servrarna som man loggar in på som finns i Seattle, Content servrarna finns ju spridda över hela världen. http://www.steampowered.com/status/content_servers.html
Verkar som om servern är uppe nu i alla fall, i alla fall hemsidan.


signatur

How can we win when fools can be kings?

d0e
Medlem

modernatur är sne nu :z

Medlem
Skrivet av d0e:

modernatur är sne nu :z

Jo, det verkar så. Flera döda och runt miljonen fortfarande utan ström, och beräknas vara det i flera dagar till :/ Å andra sidan har vi egna problem med vädret här med.

Medlem

Seattle Times: "Power may be out for days"

Jaha. Jag tänkte ju lira lite Dark Messiah i helgen... Då får man väl hitta på nåt annat...

Medlem

HAHA!

/me pekar på alla cs-spelare

Medlem

Forumet ligger i seattle med. Så när steamForumet är uppe bör inloggningsserversna vara det med.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Hoppas inte CPL Winter försenas pga detta

Medlem

Steam är bra.. Men inte nu.. Tur att jag inte lirar något på steam.


signatur
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

RED ORCHESTRA :crazy:

w0rd!!! :crazy:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

12
Skriv svar