Introfilmen till Burning Crusade ute

Medlem

Det var väl Blizzard North som gjorde första WoW-introt? sen försvann väl dom tillsammans med en hel drös med Blizzard folk..?

Medlem

Bara jag som tycker det var tråkig intro? Visst var det snyggt gjort men hallo? Bannad i 10000år... man har liksom hört det innan. Så inget nyskapande direkt. Sedan massa magier bara...ushh. Kommer säkert bli jävla tjat om ballanseringen efter att tilläget släppts.

Medlem

Även jag tycker introfilmen är enastående snyggt gjort, precis som den första. Skulle vilja se en långfilm med denna tekniken, hade nog varit ganska fräckt


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem

de hade hellre fått lägga dom där stålarna som reklamfilmen kostade på att hyra in lite coola skådisar som gör rösterna in-game.. som det är nu så låter det som att någon av programerarna gjort rösterna och sen bara pitchat ner den, låter skittöntigt..

Älskar WoW och communityn/gillet jag är med i, men trist att Blizz är så förbannat jävla snåla på vissa grejer.. speciellt med tanke på att de knappast är fattigaste spelbolaget genom tiderna.


signatur
Medlem

Alltså Blizz har ju ofta haft saker och ting inhouse, t.ex. så gjorde Rob Pardo narrator-rösten i war2 osv. De har sagt att de har ett CG-team som alltid gör deras filmer, vet inte om det är inhouse men det lät så.

Det roligaste tyckte jag var hur buffad UD warlock-en hade blivit sedan WoW-introt. Det stämde bäst med hur det är ingame också

Det är bara en sak som suger med filmen, den är hur imponerande som helst, men den har inte samma story-känsla som i war3. Det saknar jag verkligen.

Medlem
Skrivet av Katana:

synd att spelet inte är lika bra som filmerna..

Så sant.. nästan så man inte kan njuta av filmen då man vet vad det innebär att spela WoW.. WoW fast snabbt och "enkelts" som diablo 2 hadde varit något. Inte 8-10h grind fests..

Skrivet av roswell47:

Varför vägrar blizzard göra en långfilm med samma teknik för? Skulle ju vara stentufft...

Undrar jag med!!

Medlem

Coolt när warlocken grillade murloksen

(om man nu kan kalla det coolt )


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Så nice!, Blir man sugen på att spela igen bara för det... MUST... RESIST...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Mmm.. Gåshud.. Gillade trollet som red förbi på raptorn... Kör själv troll rogue så det kanske är därför Sitter och funderar om den där female blood elfen var en warlock som soul shardade den där flygande ålen? Funderat ett tag på att starta en blood elf
warlock i TBC... Har aldrig gillat undead med deras spikar på ryggraden... Även om dom är mest passande för att vara warlock så är det lite för mycket "metal-wanna-be" för min smak....

12
Skriv svar