PS3 till Europa i mars - fortfarande

Robot
PS3 till Europa i mars - fortfarande
Medlem
PS3 till Europa i mars - fortfarande

Vi får väl se.... jag tror det först när jag ser det!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Den kommer nog i mars men bara runt 20 000 maskiner för hela europa, tillgången sa de inget om ^^

Medlem

Det är då F-N att det alltid ska vara så svårt att få fram enheter vid konsol släpp. Borde finnas en lag på att det inte får släppas innan det finns tillräckligt med maskiner... ibland känns det som att dom "Hypar" upp det hela på detta viset..

Har fått det mesta man har beställt genom åren... men torskade på att jag beställde Wii lite för sent fast å andra sidan beställde jag ett först när PS3 blev försenat som en liten tröst....

Men hamnar jag utanför och utan nu när PS3 kommer blir jag förbannad...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Det är då F-N att det alltid ska vara så svårt att få fram enheter vid konsol släpp. Borde finnas en lag på att det inte får släppas innan det finns tillräckligt med maskiner... ibland känns det som att dom "Hypar" upp det hela på detta viset..

Jag tror de förlorar mer än de tjänar på att vara sena med att släppa en konsol sent i en region. Många handlar då en av konkurrenternas maskiner eller bli allmänt negativa. Något vi sett med hända iom PS3s sena ankomst. Så chansen att de gör det bara för att hypa är nog väldigt väldigt liten..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av kangas1000:

Det är då F-N att det alltid ska vara så svårt att få fram enheter vid konsol släpp. Borde finnas en lag på att det inte får släppas innan det finns tillräckligt med maskiner... ibland känns det som att dom "Hypar" upp det hela på detta viset..

Jag tror de förlorar mer än de tjänar på att vara sena med att släppa en konsol sent i en region. Många handlar då en av konkurrenternas maskiner eller bli allmänt negativa. Något vi sett med hända iom PS3s sena ankomst. Så chansen att de gör det bara för att hypa är nog väldigt väldigt liten..

nog blir folk negativa alltid, kolla bara hur mycket alla bashar PS3 men PS2 är en älskad maskin.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag är trogen PSX och PS2.. men 3an hoppar jag nog över.
Priset är lite väl saftigt, och tillgången får mig att grina.

Så nu blev det 360 och Wii...

Frågan är om PS3 hinner ikapp 360/wii? dels är dom senare med rel (i eu iafall) och väldigt få maksiner...

Aja, vi får se.


signatur

Bara gör det.

Medlem

När tillgången förbättras och MGS4 och/eller FF släppts till PS3, då kanske den kan komma ikapp. Kanske.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Tror nog mer att den kommer ikapp när priset gått ner..

Om två- tre år när den ligger på ca 3000:- kan den nog ta igen en del...

Medlem

Och då har Wii sjunkit ner till under 2000:-, så det blir ännu fler köp.

Kommer själv att skaffa en PS3 när jag kan, men den lär få stora problem med att komma ikapp Wii och Xbox360.

Medlem

Ja men man blir ju så less på allt skit om förbokningar och grejer... vore ju fint om man tog en promenad ner till närmaste affär , betalade och sen gick man hem och testar det nya inköpet:-)

Nepp.. nu ska man förboka en ett halvår innan eller stå en vecka i kö i ur och skur... och ändå kanske inte få någon!

Lite trist är det... det går inte att komma ifrån...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Förövrigt så skiter jag i priset om jag vill ha nått.... Har man bestämt sig så har man... blir bara lite mera nudlar och mindre pizza...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Faktum är att Wiis release är den största konsol-releasen någonsin, de säljer slut ändå.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar