Dead or Alive: Extreme 2

Håret på tjejerna ser ut som tentakler (sublima meddelanden!)

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Håret på tjejerna ser ut som tentakler (sublima meddelanden!)

Eller önsketänkande? =P
Ledsen, var bara tvungen.

I vilket fall som helst, skön recension.

Medlem

Tycker det är lite lustigt att det bara finns två bilder på vollyboll lirande i bildarkivet:)


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Tobbe:

Varför kan inte andra "vettigare" spel hålla den här grafikklassen?

p.s Inget blod, ett + värt att notera!

I vettigare spel kanske man gör något annat än poserar i bikini?
60% av animeringen på figurerna i helhet är ju "bystanimering"... de lever ett eget liv.

Bystanimeringen är sjuk, guppande bröst i all ära men sjösjuka?

Håret ser också ganska fult ut.

Ett spel jag skulle kunna tänka mig att prova men jag skulle nog aldrig köpa det.

Medlem

Huhu, spelet verkar vara lika bra som filmen ^_^.

Inaktiv

Herregud, varför släpper de bara inte ett hentaispel. Ingen köper det för att spela volleyboll! ~_~


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Redaktör

Jag noterar att läsarbetyget i skrivande stund är 2,5 - två enheter högre än FZ-betyget. Läsarbetyget är generellt lägre än FZ:s (jämför vid "Högsta läsarbetyg", längst ner på artikelsidan), och extra tydligt så när det gäller konsolrecensioner.

Kommer på rak arm på ett till "pinup-spel", skräpet Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude. Också där är läsarbetyget avsevärt högre än vad vi satte.

Där ser vi nackdelen med att sex säljer...


signatur
Medlem

Eller så får det högre betyg eftersom det blir bra p.g.a av att det är så fullkomligt patetiskt =P

Jag har en stor kollektion av B-filmer, eftersom det inte finns skönare än att se en film som skaparna själv tror ska bli en top tio film, när man själv kan se på namnet att filmen inte är mer värt än toapapperet framsidan är tryckt på =P

Medlem

betala 650pix för att få se lite animerade bröst känns ju lite i överkant...


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Men DOA Extreme(1:an) var väl bara ett pack med DOA 2 och 3? Fast med en uppgraderad grafikmotor? Tycker det spelet är ypperligt!

Den här dyngan varkar dock inget vidare...

Flakmonkey
Skrivet av Adestro:

Men DOA Extreme(1:an) var väl bara ett pack med DOA 2 och 3? Fast med en uppgraderad grafikmotor? Tycker det spelet är ypperligt!

Den här dyngan varkar dock inget vidare...

Du menar kanske #Dead or Alive Ultimate? Bygger om jag minns rätt på DoA2 och hade möjligheter till onlinespel. #Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball var däremot inte något fightingspel

12
Skriv svar