Tävla och vinn PC Gamer-prenumeration

Robot
Tävla och vinn PC Gamer-prenumeration
Medlem
Tävla och vinn PC Gamer-prenumeration

Svara random ftw


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

var lättare frågor än rocky-tävlingen iaf

Medlem

Känns lite som om man måste prenumerera på PCG för att kunna vinna.

Medlem

Ja det gick ju bra. När jag ska klicka mig vidare så står det att jag ej angivit en giltig epost adress. Fast jag har fyllt i min.

Medlem

Lite detektiv-arbete bådar gott iallafall.

PS.
Dessutom fyller jag år nu på söndag. :heart:
DS.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Ja det vore trevligt med e prenumeration, har varit en trogen prenumerant av PCG i ca 2 år och sedan dess köpt något nummer ibland. Detta för att pengarna tryte...:/


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Skulle vara grymt nice med prenumeration igen, finns ingen bättre gamer-tidning än pcg.

Medlem

Jag håller tummarna.

Medlem

Bara synd att PCG tappat mycket i kvalitet de senaste åren.


signatur
Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Lite detektiv-arbete bådar gott iallafall.

PS.
Dessutom fyller jag år nu på söndag. :heart:
DS.

Haha, detsamma, fyller också 17:de december. ^^

Lycka till i tävlingen.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Skulle lätt vilja ha en pren. Gissade på halflife frågan, Man kan inte hitta allt på internet ;)... eller nån som hittade svaret på den frågan genom internet ?

Inaktiv

Allt går att hitta på internet


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem
Skrivet av WeDDe:

Skulle lätt vilja ha en pren. Gissade på halflife frågan, Man kan inte hitta allt på internet ;)... eller nån som hittade svaret på den frågan genom internet ?

jajjamensan.

Medlem

vilka vann dom två andra tävlingarna?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Bara synd att PCG tappat mycket i kvalitet de senaste åren.

Jag skulle vilja hävda motsatsen. Jag har prenumererat på PCG i snart 5 år och jag tycker att tidningen har hållt allt igenom hög kvalitet.

Men men, smaken är ju olika...

Medlem
Skrivet av Daven:
Skrivet av WeDDe:

Skulle lätt vilja ha en pren. Gissade på halflife frågan, Man kan inte hitta allt på internet ;)... eller nån som hittade svaret på den frågan genom internet ?

jajjamensan.

Utan problem skulle jag vilja tillägga.

Inaktiv

Jag tror alla vinnare lär bli informerade när veckan är över i en stor lista

Edit: Menar de den svenska versionen av PCgamer i fråga 2? de har ju alla givit olika poäng till spelet.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jag tror alla vinnare lär bli informerade när veckan är över i en stor lista

Edit: Menar de den svenska versionen av PCgamer i fråga 2? de har ju alla givit olika poäng till spelet.

Eftersom det är frågr om Svenska pc gamer så är det ju om den svenska recensionen annars måste det ju framgå tydligen men nu vet du.

Inaktiv

Jo det var det jag trodde. Det var kul att leka detektiv, lite svårt att hitta en del av informationen.

Medlem

slutade läsa pcg 98-99 någon gång när jag skaffade fast uppkoppling, det mesta som stod i den var ju så att säga "old news" och de flesta demosarna laddade man hem så...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag vet inte om man vill kalla att 'vinna en PC Gamer-prenumeration' för vinst.

Medlem

Attans då.. hoppas jag gissade rätt då

Medlem

Hade ju varit kul om man hade haft en chans att vara med i tävlingen :/ Alla jobbar inte 7-16.

Inaktiv

Är inte tävlingen klar? Vilka vann?

Redaktör

Tävlingen är klar och vinnarna utsedda. Du får lämna forumet och kika på nyheterna lite då och då.


signatur
1
Skriv svar