Veckans fråga: hur länge har du hängt på FZ?

Inaktiv

jag har väl besökt sidan sedan gammla goda q1 tiden, men mer regelbundet efter 98, reggade mig inte på forumet förrens senare. minns inte riktigt.

Medlem

typ 4-5 år eller så, men reggade mig inte förän senare


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Länge Mins den svarta quake-sidan... Ni var bättre förr.

Medlem

Fick för mig att jag började besöka FZ för 4-5 år sen... men det kan inte stämma.
Jag var typ 12-13 år gammal när jag blev intresserad av Quake.
Så det blir 8-9 år

Tiden går fort, när man har roligt...


signatur
Inaktiv
Medlem
Medlem

Iiiiich! Är det redan 10år! :\
Vad gammal man känner sig... Blev lite sugen på att lira Q1 och TF!

Tack Håård för att du tipsa om FragZone!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv
Skrivet av Rainbearer:

Sedan starten, kontot som reggades då(det var ju ett krav för bokningssystemet som fanns då) föll bort i nån av omdaningarna och nyregistreringen föll även den bort i ytterligare en senare förändring...
I begynnelsen fanns det dock TVÅ svenska siter värda att besöka... minns ni den andra?

www.geekboys.org ? =P

Medlem

va lite snabb på röstningen, skrev 6, men 5 år stämmer nog bättre..
har väl egentligen kommit och gått och har säkert haft en två - tre konton också..
vart nåra roliga år..

Hittade väl till FZ runt 1999 gissar jag.

Medlem

Jo jag har nog varit här sen december 96. Blev hitskickad av Jam på den tiden man hängde på funbase.se....

Medlem

Medlem sedan November 2004, men smög runt redan 2002^^

Medlem

Har varit här sen starten i princip men har nog svikit några månader i perioder också

Medlem
Skrivet av Meshii:

Tror minsann att den är nyare än den jag tänkte på.
En ledtråd är att quake var en del av sitenamnet

Jee
Medlem

Tror det är 4 år mer eller mindre.


signatur

Eller inte?

Medlem

Har för mig att jag reggade på fragzone och en annan stor q1 sida samma vecka som den andra stängde, kommer dock inte ihåg när det var och vad den hette.
Kan ha varit runt -98.

Medlem

Reggade mig nån gång för 5 år sen skulle jag tro. Vet inte hur länge jag besökt sidan... men uhm, länge?

Medlem

q1-tiden här med.. men de kontot e sedan länge borta.. bara nyhetskoll för de mesta. inge forum-läsande osv.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

2006-07-16.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

hehe slutet på 97 någon gång har jag för mig, fz hade ju fina quake servrar och bra forum som man hängde på en hel del men det kontot är väl långt borta nu... reggade dock på det "nya" för ett litet tag sedan för en tävling nuförtiden kollar man dock mäst nyheterna här :/

Drygt fyra år sedan reggade jag mig, kanske något senare än jag hittade hit. Har haft FZ som startsida ända sen dess.

Medlem

Sen starten, fast under lite olika namn.

Medlem

Ca 4 år har jag nog vart här... men mitt senaste konto försvann vid när dom bytte look aldeles nyligen. Men jag hoppas och tror att det ska bli många år och massor med recentioner fler!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

8 år skulle jag tro, reggade mig visserligen inte förrän sent 2001 som ni kan se, men hängde här och på spel.torget.se, då fz främst var en QW-sida och spel.torget.se hade recensioner, tävlingar och annat dylikt som FZ nu har


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

måste vara en 7 år tror jag, kanske t.o.m. 8, minns hur man satt på DH'99 och lyssnade på Jams låtar

Medlem

1997
Ville spela quake men förstod mig inte på engelska guider så mycket, då hittade jag fragzone på något sätt.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:
Skrivet av Meshii:

Tror minsann att den är nyare än den jag tänkte på.
En ledtråd är att quake var en del av sitenamnet

Quake Fortress - A Frag In The Dark? Minns fan inte, jag som snöat in på Fortress kanske :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

12
Skriv svar