Tredje armén i C&C 3 avslöjad

Robot
Inaktiv
Tredje armén i C&C 3 avslöjad

Så de får inte namnet Scrin?


signatur

uho börjar låta spejsat! Hmm bara de inte har ballat ur med storyn nu!


signatur
Medlem

Kanske blir bra - men jag tycker det är lite synd att det dyker upp aliens helt plötsligt. Har varit nice att det bara varit jorden tidigare (iofs, passar in en del på tiberiumet)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir till att förhandsboka då.

Hur är det med Pre-order bonusen, vi svenskar får ingen va?

Medlem

Vad ska vara i Pre-Order bonusen förresten?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

då va C&C 3 CE bokad, blir kul att se vad dom kan göra med en 3e grupp, svårt att balansera men Blizzard lyckades ju

Inaktiv

Noterade precis när jag la min beställning på webhallen att dom har samma pris på vanilla och Collectors Edition... Hehe

Aja jag bokade iaf CE

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kanske blir bra - men jag tycker det är lite synd att det dyker upp aliens helt plötsligt. Har varit nice att det bara varit jorden tidigare (iofs, passar in en del på tiberiumet)

Fast vi såg ett kraschat rymdskepp i tiberian sun. Och
dessa liknar teknologin av rymdskeppet i tiberian sun.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det var väl ganska uppenbart att det skulle vara aliens. Alien teknologi var ju en stor del av storyn i C&C TS. Klart de spinner vidare på den storyn annars skulle det varit konstigt:P

Medlem
Skrivet av klossen:

Fast vi såg ett kraschat rymdskepp i tiberian sun. Och
dessa liknar teknologin av rymdskeppet i tiberian sun.

Inte jag, jag var och gjorde Tea just då. Attan att jag missade det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Förbeställde också ett Collectors edition på webhallen eftersom det kostade lika mycket som det vanliga, 449:-..

Upptäckte dock till min fasa när jag betalat att "priset kan ändras" på förbokade produkter. Det skulle vara jäkla surt att slanta upp mer efteråt när man isåfall kan nöja sig med den vanliga varianten.

Medlem
Skrivet av aar88:

Så de får inte namnet Scrin?

tror nog de får de namnet endå.

men yess att det inte blev nån fjantig yuri arme, hoppas bara dem inte gör alien armen's enheter för fjantiga

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Blir till att förhandsboka då.

Hur är det med Pre-order bonusen, vi svenskar får ingen va?

Undrar hur länge han satt med PS för det där. Spelet kommer ju inte förens i mars, så hade det varit en vecka eller två kvar hade jag litat mer på den där bilden, men så här pass tidigt så känns det som att nåt inte stämmer. Fast det är klart, man kan ju ha fel också

Skrivet av Aztekiar:

Det var väl ganska uppenbart att det skulle vara aliens. Alien teknologi var ju en stor del av storyn i C&C TS. Klart de spinner vidare på den storyn annars skulle det varit konstigt:P

Jo det har du ju rätt i!

Btw får jag vara den förste att välkomna dig till Fz gemenskapen :up:!?


signatur
Medlem
Skrivet av dego777:

Förbeställde också ett Collectors edition på webhallen eftersom det kostade lika mycket som det vanliga, 449:-..

Upptäckte dock till min fasa när jag betalat att "priset kan ändras" på förbokade produkter. Det skulle vara jäkla surt att slanta upp mer efteråt när man isåfall kan nöja sig med den vanliga varianten.

Betala med kort direkt så får du spelet för 449:-
När jag bokade GOW CE så kosta det 599:- men sen när spelet släpptes så kosta det 699:- men fick det för 599

Medlem

Kommer bli ett köp, men kan inte förhandsboka. Får se när jag får råd.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Aztekiar:

Det var väl ganska uppenbart att det skulle vara aliens. Alien teknologi var ju en stor del av storyn i C&C TS. Klart de spinner vidare på den storyn annars skulle det varit konstigt:P

Jo det har du ju rätt i!

Btw får jag vara den förste att välkomna dig till Fz gemenskapen :up:!?

Tack!
Jag har varit inne på fragzone konstant ungefär alla 10 åren de funnits. Sen att jag inte har varit aktiv på forumet är en annan sak;) Jag har varit medlem i forumet innan också men glömt bort min inloggning. Fragzone är den bästa svenska spelsidan;)

Medlem

Sådär, Kane Edition nu bokat.

Ska bli kul och se hur priset höjs för alla andra.

Inaktiv

Får bli till att beställa som alla anndra


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Så bra att dom pajare spelet med jävla aliens
vill jag ha aliens så köper jag starcraft eller liknade

så jävle dårligt EA... allt dom rör vid i dagens läge blir sämre och sämre.

hadde värkligen sett fram i mot C&C 3 men nu om ett par jävla alien ska inplanteras så har jag avbokat skiten..

Tack EA.. jävla böner

Medlem
Skrivet av akitaka:

Så bra att dom pajare spelet med jävla aliens
vill jag ha aliens så köper jag starcraft eller liknade

så jävle dårligt EA... allt dom rör vid i dagens läge blir sämre och sämre.

hadde värkligen sett fram i mot C&C 3 men nu om ett par jävla alien ska inplanteras så har jag avbokat skiten..

Tack EA.. jävla böner

Haha! Vilket inlägg, det läggs till i mitt citat-arkiv.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:
Skrivet av akitaka:

Så bra att dom pajare spelet med jävla aliens
vill jag ha aliens så köper jag starcraft eller liknade

så jävle dårligt EA... allt dom rör vid i dagens läge blir sämre och sämre.

hadde värkligen sett fram i mot C&C 3 men nu om ett par jävla alien ska inplanteras så har jag avbokat skiten..

Tack EA.. jävla böner

Haha! Vilket inlägg, det läggs till i mitt citat-arkiv.

LOL samma här, word


signatur
1
Skriv svar