Samlarutgåva av Command & Conquer 3

Robot
Inaktiv
Samlarutgåva av Command & Conquer 3

mysigt.

Medlem

en sak är ju om en specialutgåva innehåller en massa extramaterial, t.ex saker bakom spelet, intervjuer med folk etc, men banor och texturer borde ju ges till alla, oberoende av vilken version de köper, som en "gåva" till communityt.
"Den här versionen kostar 50 kr mer, men du får två banor och texturer som ingen annan får"

Medlem

Den som tror att detta är et EA påhitt för att tjäna mer pengar, har kanske glömt att Tiberian Sun också släpptes i en special version, nämligen Platinum Edition.
Kommer ihåg att man stod och suktade efter den versionen, efter flera års av väntan på ett nytt C&C spel så kom det äntligen...
:heart:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

låter ju fint men satan va snålt att inte ta med alla banor, riktigt fattigt, blir ändå att folk tankar hem dom sen ju

Medlem

Förstår inte varför man ska få banor som vanliga utgåvan ej ska få. Är det tänkt att man bara ska kunna spela på dessa banor med andra personer som har samlarutgåvan eller hur kommer det fungera?

Medlem

kanske är singleplayer missions

Medlem

Jo fast singe player är ju normalt sett kampanjer och det vore konstigt om kampanjen var längre om man köpt samlarutgåvan, visst finns väl oftast skirmish också fast det vore konstig om banorna gick att spela i skirmish men inte i MP.

Medlem

EA släpper ju en Collector's edition av mer eller mindre alla deras titlar...

Medlem

Intressant, man kanske borde boka ett ex. Längtar som fan efter C&C 3.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Den som tror att detta är et EA påhitt för att tjäna mer pengar, har kanske glömt att Tiberian Sun också släpptes i en special version, nämligen Platinum Edition.
Kommer ihåg att man stod och suktade efter den versionen, efter flera års av väntan på ett nytt C&C spel så kom det äntligen...
:heart:

Jag är ingen EA-hatare, så det har inte med saken att göra, jag tycker bara att det känns skumt att alla inte ska få ta del av det material de skapar till spelet.

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:

Den som tror att detta är et EA påhitt för att tjäna mer pengar, har kanske glömt att Tiberian Sun också släpptes i en special version, nämligen Platinum Edition.

Det var väl inget bevis på något? Jag menar, EA var ju redan utgivare för Westwood på den tiden (och strax efter release köpte de upp de, typ).

Skrivet av Gagoff:

det känns skumt att alla inte ska få ta del av det material de skapar till spelet.

Jag håller med. Känns jävligt skumt att jag inte fick ta del av något av det material som skapades till C&C 2.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Gagoff:

det känns skumt att alla inte ska få ta del av det material de skapar till spelet.

Jag håller med. Känns jävligt skumt att jag inte fick ta del av något av det material som skapades till C&C 2.

Försöker du vara sarkastisk?
Förstår inte riktigt vad du menar

Medlem

Um.. dom kostar lika mycket på webbus hallus ju.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zarkow:
Skrivet av N3m35i5:

Den som tror att detta är et EA påhitt för att tjäna mer pengar, har kanske glömt att Tiberian Sun också släpptes i en special version, nämligen Platinum Edition.

Det var väl inget bevis på något? Jag menar, EA var ju redan utgivare för Westwood på den tiden (och strax efter release köpte de upp de, typ).

Ja iof, dock så kan man fundera över hur mycket EA hade att säga till om på Westwood på den tiden.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Skrivet av Gagoff:

Försöker du vara sarkastisk?
Förstår inte riktigt vad du menar

Ja, jag var arkastisk. Jag köpte inte C&C 2, därför fick jag inte spelet.

Vad är det för konstigt med att man inte får extramaterialet om man inte betalar för den versionen?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Gagoff:

Försöker du vara sarkastisk?
Förstår inte riktigt vad du menar

Ja, jag var arkastisk. Jag köpte inte C&C 2, därför fick jag inte spelet.

Vad är det för konstigt med att man inte får extramaterialet om man inte betalar för den versionen?

Enligt min mening beror det på vad det är för sorts extramaterial.
Om det är en massa extraprylar som i nya Total War t.ex, en liten tygkarta och annat smått och gott, så är det ju en grej, men jag tycker fortfarande att om det är banor/gubbar så borde alla få ta del av det. Vad är det för poäng med att göra några extra banor för en speciell version? Kan lika gärna göra standardversionen lite större isf.

1
Skriv svar