Maffig musjämförelse

Robot
Medlem
Maffig musjämförelse

LOL.. Fina poäng för Copperhead där.. Men kvittar, jag har aldrig haft problem med min på nåt sätt så Razer har kvar mig. (Nej jag är ingen "fanboy" bara säger vad min erfarenhet har visat.)

Medlem

Min mx 518 är den som gäller :). För mig då alltså.

QRT
Medlem

min gamla mx500 håller än

Medlem

In conclution: skit i tester och använd det ni trivs med!

Medlem

"Like the Krait you will not make this mouse malfunction no matter what you do to it, short of hanging it out of a car window."

Haha

Medlem

*kramar sin MX500* Lätt det bästa köpet jag någonsin gjort till datorn.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hmm tycker min Copperhead är grym, bland det bästa jag haft och jag har testat många möss så resensionen var lite konstig imo


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

japp musköp är subjektivt och det bästa är väll att gå till en affär och känna på alla möjliga innan man går o köper en..

Medlem

Mx510@ 450hz <3

Medlem

har förbokad en razer deathaddr då min razer plasma nyligen dog


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ja det är gött med Mx518!!!!!!1

Inaktiv
Skrivet av doggelito:

japp musköp är subjektivt och det bästa är väll att gå till en affär och känna på alla möjliga innan man går o köper en..

Den här artikeln försöker ju då inte säga vilken som har bäst form, det är subjektivt, något som inte är subjektivt dock är maximala läshastigheten och antal knappar etc, det är det detta test mäter, empiriskt :D.

Inaktiv

hur överklockar man mx518 ?

Medlem
Skrivet av Sito:

Hmm tycker min Copperhead är grym, bland det bästa jag haft och jag har testat många möss så resensionen var lite konstig imo

Konstig och konstig. Testerna gick ut på att ta reda på maximal läshastighet osv, så vad man nu själv tycker är väl ganska irrelevant. Finns ju fan folk som aldrig använt annat än kulmus och tycker att det är det bästa, hur dumt det än låter.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Sito:

Hmm tycker min Copperhead är grym, bland det bästa jag haft och jag har testat många möss så resensionen var lite konstig imo

Konstig och konstig. Testerna gick ut på att ta reda på maximal läshastighet osv, så vad man nu själv tycker är väl ganska irrelevant. Finns ju fan folk som aldrig använt annat än kulmus och tycker att det är det bästa, hur dumt det än låter.

Precis. Så länge det inte finns gamingmöss med knappar på höger sida om musen(som man kan använda utan att vara vänsterhänt..) så tänker jag hålla HÅRT i min BS2000.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv
Skrivet av anon_8836:

hur överklockar man mx518 ?

http://stud.ntnu.no/~skara/files/UsbRate.rar

Bra program, den rör inte musen i sig utan ökar bara windows default pollinghastighet från USB-uttagen, digitalkameror och mp3-spelare funkar bra efter.

Testa känn på musen före och efter extra hertz, så nice det känns

Medlem

Aldrig hittat en mus jag riktigt gillade innan jag skaffade en MX510, den är perfekt för min hand...

1
Skriv svar