Age of Conan: Hyborian Adventures avbildat

Robot
Medlem
Age of Conan: Hyborian Adventures avbildat

Vill ha detta spel. WoW är ju ett barnspel i jämförelse.

Kommer bli bra det här.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Det blir ett givet köp det här!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

fett sugen


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Medlem

Striderna låter kul också. Helt för sällan vi ser Conan spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Skrivet av c-row:

älg ftw

Det är en av de spelbara klasserna bästa sättet att döda älg spelarna är genom att kasta en Magic Jan Guillou.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Givet köp!, hoppas fortfarande på någon film där man får se casters också..

Medlem

signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av c-row:

älg ftw

Det är en av de spelbara klasserna bästa sättet att döda älg spelarna är genom att kasta en Magic Jan Guillou.

Hahah.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ska bli kul att se lite mer gameplay sen när det släpps, Mycket intresserad av hur figtherna kommer funka

Medlem

Kommer bli mysigt om de håller vad de lovar. Äntligen ett MMORPG som inte bara baserar sig på skills och items, utan spelarens faktiska skicklighet i striderna.

För er som vill prova på ett liknande stridssystem som Age of Conan säger sig komma ha så kan jag rekommendera det suveräna Mount & Blade-> http://www.taleworlds.com/
Fri fightingmodell, massiva strider med allt från lansar och bågskytte från hästrygg, m.m. Det finns ett demo att prova på, dock är det väl värt sina pengar. Kanske inte grafiskt det bästa, men känslan är maffig.

Sen så finns ju det gamla, banbrytande Die by the Sword som också rockar en hel del

QRT
Medlem

Hoppas mer på detta än Warhammer Online.

Medlem
Skrivet av QRT:

Hoppas mer på detta än Warhammer Online.

Då är vi två.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Mount & Blade ja Den blev väl i ny version förra veckan eller något?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bara jag som tycker det så otroligt tråkigt ut? Visst spelet kanske är roligt för det, men skärmdumparna här signalerar bara tristess.

(tycker jag i och för sig om DAOC också så..)

Medlem

Tycker det ser riktigt bra ut. Lite mer realistiska miljöer istället för overkligt färggranna miljöer som i WoW. Känns som de kommer att lyckas att spegla en dyster miljö och tid då jag antar att livet inte är helt enkelt i Conans värld.

Medlem

Mount & Blade? online spel?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Eftersom man är ett gammalt Conan-fan sen man var tio år så kommer detta att bli ett givet köp. Dessutom efter ha spelat WoW vill jag se ett mer dystrare och blodigare MMORPG. Hoppas på detta! Jag vill slippa 12 åringarna på WoW 8)


signatur
Medlem

Gillar man mer faktiska strider så är dungeon and dragons online bra inte bara att trycka på knappar för att vinna tyvärr är det enbart instancer så spelet är inget för mig men bra stridsystem som sagt..

Kan aoc ha sånna strider plus immersive world med exploring då är det givet köp.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Äntligen ett spel som kanske kan få mig att byta från WoW!*hopas hopas*

Inaktiv

åååh..nu vill jag ha!GE MIG! GE MIG!

Medlem
Skrivet av ActOfWar:

åååh..nu vill jag ha!GE MIG! GE MIG!

Var det älgen som övertygade dig?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Var det älgen som övertygade dig?

Den övertygade mig åtminstone! På dom tyska servarna ska tyskarna kunna plocka älgskit och sälja.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

På dom tyska servarna ska tyskarna kunna plocka älgskit och sälja.

Mmmm, Elchscheisse! :heart:


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Det här ser faktiskt riktigt sweet ut. Har letat efter något sedan EQ2.


signatur
Medlem

Det ser fint ut. Måste vara något fel på mig, jag tycker det är mysigt då spel inte har alltför realistisk grafik. Rent tekniskt menar jag då.

Warhammer Online verkade oerhört stelt i den där rvR-gameplayfilmen de visade.. fast idén är skön. Hoppas gameplayet ser bättre ut i detta.

1
Skriv svar