Utvecklare säger sitt om Playstation 3 kontra Xbox 360

Robot
Utvecklare säger sitt om Playstation 3 kontra Xbox 360
Medlem
Utvecklare säger sitt om Playstation 3 kontra Xbox 360

Kan folk lägga ner denna diskussion och fokusera på the games ffs!

Medlem

Ja, det kommer ändå ta ett ex antal år innan dom kan få ut det mesta av maskinerna. Jämför Halo 1 och 2. Och GTA 3 och San Andreas.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Konsollerna är ungefär lika bra. Jag föredrar spelen på x360, andra föredrar spelen på ps3. The fucking end.

Inaktiv

För Blitz Games har gjort så otroligt vackra och bra spel *rolleyes*

Medlem

Blitz games? ehhh? vilka fan är dom. Sponge bob square pants verkar ju inte världens hetaste titel...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Intressant artikel, men vad kom man fram till..?
Att PS3 och Xbox360 är ungefär lika bra, eller? Tydligen enda riktiga skillnaden ligger i ljudet - eller rättare sagt: möjligheten att skapa riktigt maffigt ljud. Men ljud är ju oerhört svårt att bedöma. Se´n är det givetvis upp till spelutvecklarna att skapa bra spel - konsolerna är ju "bara" hårdvara.
Intressant kommentar kring bildens upplösningen. Att de flesta inte skulle märka någon större skillnad mellan 720 och 1080. Jaja, man får väl se med egna ögon. Helt klart är att båda konsoler ställer större krav på TV´n. Summasummarum verkar det vara jämt skägg mellan PS3 och 360´n.

d0e
Medlem

yep yep min pappa är bättre än din pappa

Medlem

Köpa båda, slippa bry sig.
Enkel lösning


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Äsch, de är snart förbipasserade av Xbox 720, Ps4 och Nintendo Woopdeedoo ändå så orka bry sig


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Äsch, de är snart förbipasserade av Xbox 720, Ps4 och Nintendo Woopdeedoo ändå så orka bry sig

Medlem

Nintendo Woopdeedoo, klockrent.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Äsch, de är snart förbipasserade av Xbox 720, Ps4 och Nintendo Woopdeedoo ändå så orka bry sig


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

En sån där nintendo woopdeedo vill jag ha ^^

Inaktiv

Vem orkar bry sig längre om detta?

Medlem

Vem bryrs sig igentligen? men tar väl den maskin man tycker ger en mest glädje, vem fan vill lira spel man inte gillar!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Jag har gått från att vara konsolhatare till att köpa 360... nu skall jag bara ha wii och ps3 också.
...och en whoopdedoo, skall förhandsboka i eftermiddag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar