S.T.A.L.K.E.R.-trailer; release i mars?

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R.-trailer; release i mars?

Läste om detta i ett forum tidigare...undrar om det är en önskan av dom eller ett löfte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Introduktion till en katastrof" - ååhhh så tvetydigt!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Vill se mer gameplay som inte är 2 år gammalt.

Medlem

Bara att hoppas det blir bra iaf.
Men risken är ju rätt stor att det hamnar i skymundan av Crysis även om S.T.A.L.K.E.R. kommer ut först.

/Homer_S

Inaktiv
Redaktör

Min namne Tompa på PC Gamer var till Ukraina och testade spelet nyligen. Läsvärd förhandstitt i decembernumret.


signatur
Medlem

skum trailer, var ju mer en väldigt snabb dokumenrtär typ av katastrofen. Synd och kalla det stalker trailer. Såg ju inte ens skymten av spelet hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

skum trailer, var ju mer en väldigt snabb dokumenrtär typ av katastrofen. Synd och kalla det stalker trailer. Såg ju inte ens skymten av spelet hehe

Skulle inte förvåna mig om det var själva introt i spelet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av nudelsdesign:

skum trailer, var ju mer en väldigt snabb dokumenrtär typ av katastrofen. Synd och kalla det stalker trailer. Såg ju inte ens skymten av spelet hehe

Skulle inte förvåna mig om det var själva introt i spelet.

Nope detta är inte introt till spelet, introt är ruggigt nice

Medlem

Jag tror på releasedatumet när jag har spelet i näven

Medlem

Jag tror nog att det blir ett bra singelplayer spel, absolut. Det kommer inte att vara ett väldigt snyggt spel och inte heller nyskapande med sina gigantiska utemiljöer men det kommer säkert vara bra!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Redaktör
Skrivet av nudelsdesign:

Synd och kalla det stalker trailer. Såg ju inte ens skymten av spelet hehe

Just därför jag skrev trailer och inte film. Jag använder "trailer" i (den ungefärliga) betydelsen reklam- eller annonsfilm, "film" när det handlar om ingame-klipp. Tror det är ganska etablerat bland nyhetsplitare. Men men, svengelska är ju inte skrivet i sten.

Filmen - undrar vad atombombsexplosioner har med ett reaktorhaveri att göra...?


signatur
Medlem

IS NICE - I LIKE.

Fyfan, det kommmmmmmmmmmmmmmerrrr har väntat rätt länge!

Inaktiv

SHIT VAD JAG KOMMER ATT ÄLSKA DETTA SPELET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

"Wir haben das Tor zur Hölle geöffnet" betyder alltså "Vi har öppnat dörren till helvetet" för er som inte kan tyska.

Medlem
Skrivet av TiCyB:

"Wir haben das Tor zur Hölle geöffnet" betyder alltså "Vi har öppnat dörren till helvetet" för er som inte kan tyska.

Lite som när jag kommer ut från WC då.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Hoppas också det kommer då. Detta spelet verkar riktigt najs.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

nu lär ju teknologin vara lite föråldrad, hoppas man kan köra grafiken på max

Inaktiv

Ska nog inte vara några problem. I previewn i senaste PC GAMER så gnällde de faktiskt lite på att grafiken såg lite föråldrad ut, inte som dagens färska releaser, speciellt animationerna tydligen.


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

föråldrad grafik = högre FPS = gladare PsyX.

Skit i grafiken, jag vill ha GAMEPLAY.

Fins så många grafik monster spel som är värdelösa.

Medlem

Jag förstår inte att så många klagar på grafiken. Visst, det är inte "top notch"-grafik men jag ser spel som är "nyare" som inte når upp i den nivå STALKER gör.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Release date confirmed
We have a pleasing news for you today: the release date of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has been officially fixed as Q1 2007. We will keep you posted regarding the more specific release timing of the game.

http://www.stalker-game.com/index_eng.html


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

jo men det har man ju hört förr

Medlem
Skrivet av PsyX:

föråldrad grafik = högre FPS = gladare PsyX.

Skit i grafiken, jag vill ha GAMEPLAY.

Fins så många grafik monster spel som är värdelösa.

Hear hear!!!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Who cares, det kommer säkert ändå inte till Linux...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av wiseguy:

Who cares, det kommer säkert ändå inte till Linux...

...ELLER workbench


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

cool trailer... men jäklar vad försenat spel. man ska nog inte hoppas på för mycket.

Medlem

kör men enbart linux får man skylla sig själv, då missar man ganska många spel. Finns så man kan boota med antingen M$ eller lajnux you know! Tycker inte man bör klaga..

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag förstår inte att så många klagar på grafiken. Visst, det är inte "top notch"-grafik men jag ser spel som är "nyare" som inte når upp i den nivå STALKER gör.

jag bryr mig inte iheller om att grafiken ska vara det bästa men hur vet du att stalker kommer vara så mycket bättre än alla andra spel som du provat? har du testat det eller?

12
Skriv svar