Wiimoten rör upp känslor

Robot
Medlem
Wiimoten rör upp känslor

OLD news eller har jag missat något?

Medlem

Tror inte du har missat något, det är samma sak som har rapporterats i veckor, både här och på andra sidor

QRT
Medlem
Inaktiv

nintendo.....wii have a problem

m en den dära stämningen är för vad?

i likhet? för det är det enda och den är knappt lik wiiremoten


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Ha ha ha vilka klantar som kastar in kontrollern i tvn :D.
Opps föresten min syster älskar gulli gull spel och är klantig :(.


signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

Medlem

lirat ett par h och förstår inte hur de gör, kontrollerna ligger perfekt i händerna


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

LannY gör man stora rallarsvingar så kan man nog tappa den, speciellt om man inte är van gamer... men det finns ju säkerhets rem så det borde ju inte vara nåt problem... dock verkar den ju vara mer eller mindre värdelös.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Om Interlink är så okända som de verkar, så kommer de nog inte ha en chans mot Nintendo. Nintendo är ju ett ganska stort och mäktigt företag.

Medlem

Jag har ju inte testat Wii, men jag förstår inte hur folk kan vara så klantiga att de kastar sina kontroller. Och ännu mindre hur det skulle kunna vara nintendos fel.
Att folk är korkade är väl inget nytt?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Om nu snöret går av får man väll fixa en hemmagjord. Hur svårt kan det va lixom.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om vissa hållt bara i snöret o svingat kontrollen tex i baseballspelet


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

hur dålig får man bli om man tappar kontrollen?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

För mycket frihet är aldrig bra...

Medlem

Kan tänka mig att det är basebollspelet som ställer till det. Jag har spelat tennis nu ett par timmar och inledningsvis tar man i så man blir blå för att slå hårdare. Jag tar även ett steg fram och möter bollen som på riktigt så jag kan tänka mig att när det ska pitchas i baseboll är det lätt att släppa kontrollen


signatur

www.thogge.com
Din polare i tröjtryckarträsket

Flakmonkey
Skrivet av Thogge:

Kan tänka mig att det är basebollspelet som ställer till det. Jag har spelat tennis nu ett par timmar och inledningsvis tar man i så man blir blå för att slå hårdare. Jag tar även ett steg fram och möter bollen som på riktigt så jag kan tänka mig att när det ska pitchas i baseboll är det lätt att släppa kontrollen

Kan bara hålla med... har själva spelat baseball, så jag ställer mig ju precis som man ska göra och vickar lite på slagträt innan bollen kommer susande och man måste ju ta i ^^ Försökte att sitta i soffan och slöspela bara för att testa och då försvann ju allt det roliga... Samma sak med bowling, tennis och de andra spelen...

Är väldigt många som säger att man itne behöver svinga som en tok och visst, det behöver man inte. Men vad är då poängen med handkontrollen överhuvudtaget? Sitter man ändå bara i soffan och slöar när man ska drämma till bollen så är det precis som att trycka på en knapp på handkontrollen, bara det att knappen är utbytt mot en simpel handledsrörelse.

Inaktiv

hehe...är man puckad nog att släppa taget om wiiremoten så får man skylla sig själv....
man behöver faktiskt inte hugga som om man skulle spräcka en kokosnöt...

japaner klarar wiremoten fint...för dom är inte agressiva och överstimulerade jenkare...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Om nu snöret går av får man väll fixa en hemmagjord. Hur svårt kan det va lixom.

Du tror att problemet är att man saknar snöret när det går av eller?
Vad tror du händer när folk spelar tennis t.ex. och tappar kontrollen och samtidigt snöret går av, och kontrollen flyger mot den nya 40" plasma TVn, eller bara fönstret, bokhyllan med glasrutor, blomvasen osv osv.

Medlem

Precis som ni skriver, självklart står man upp och gör en kraftfull sving i baseboll! Blir bättre inlevelse och spelupplevelse! Sitta å slöspela i soffan var inte alls samma sak


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag upplyste om de här redan igår då.
inget tipstack nehepp


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Igår kväll gick första wiimoten's säkerhetessnöre av, såg inte vad kompisen gjorde men upp i taket stack den. Batterier, batterieluckan och wiimoten stack alla åt varsit håll. Tog ett tag att hitta sista batteriet som hade flugit in i sovrummet. Men efter att ha satt ihop allt, kollat efter repor/sprickor i wiimoten, vilket det inte fanns! Gick den igång så fint igen sen.

Bör man ta sig till Game med wiimoten och byta ut den? Ifall det är nått. Satte fast nu wiimoten med snöret med en sån där inplastad metalvajer.

Inaktiv

Jag fattar inte hur man lyckas... hahaha

Medlem

Pffff... Interlinks kontroll ser ut som en phaser ur Star Trek.
Så om Interlink har själva snott designen på sin kontroll från Star Trek., så undrar jag om Star Trek skaparna i sin tur kan stämma Interlink.

Alltså, tror jag ska ta och rita massa bilder på flygande fordon och ta patent på dem. Sen om någon råkar bygga ett flygande fordon behöver jag bara säga att jag kom på idén först och att de snodde den från mig *mummlar*

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av Birchoff:

Om nu snöret går av får man väll fixa en hemmagjord. Hur svårt kan det va lixom.

Du tror att problemet är att man saknar snöret när det går av eller?
Vad tror du händer när folk spelar tennis t.ex. och tappar kontrollen och samtidigt snöret går av, och kontrollen flyger mot den nya 40" plasma TVn, eller bara fönstret, bokhyllan med glasrutor, blomvasen osv osv.

Va? I nyheten stod det att snöret gick av och då får man väll ersätta den med ett eget mycket starkare snöre.

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av derpious:
Skrivet av Birchoff:

Om nu snöret går av får man väll fixa en hemmagjord. Hur svårt kan det va lixom.

Du tror att problemet är att man saknar snöret när det går av eller?
Vad tror du händer när folk spelar tennis t.ex. och tappar kontrollen och samtidigt snöret går av, och kontrollen flyger mot den nya 40" plasma TVn, eller bara fönstret, bokhyllan med glasrutor, blomvasen osv osv.

Va? I nyheten stod det att snöret gick av och då får man väll ersätta den med ett eget mycket starkare snöre.

Den som e så dum att den kastar en kontroll in i sin plasma förtjänar att grejerna går sönder.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Medlem

Grejen är väl den att folk som inte är vana vid TV-spel är de som blir mest hyperaktiva med kontrollen. Fanns väl nån film på wiihaveaproblem.com där man ser en tjej svinga kontrollen helt galet när hon spelar boxningspelet.

1
Skriv svar