GRAW 2 officiellt, film och bilder hos FZ

Inaktiv
GRAW 2 officiellt, film och bilder hos FZ

Meh, det mest frustrerande och slow-pace spel jag någonsin spelat, ingenting för mig.

BME
Medlem

Bygga på GRAW1? Fuck, är sjukt trött på sand, slumområden och varma länder, kan de inte slåss mot ryssar igen eller nåt?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Jo lite mindre sand vore trevligt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Dom kunde slagits mot Nord Korea...eller varför inte invadera Bornholm?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Shanghai vore grymt.

Medlem

Sverige hade varit grymmare. Där man får skjuta Sverige Demokrater som kuppat Rosenbad


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ännnu bättre om det hade varit på olika platser runtomkring i världen. Vem orkar bry sig om storyn så länge som man får göra uppdrag på trevliga och omväxlande platser?

Medlem

Håller med, innerligt trött på miljön i GRAW. Hoppas på omväxling och att de släpper sa servers i tid, innan folk går vidare.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Tyckte det var oooändligt långsamt, inget för mej. Tidiigt för en uppföljare dessutom.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

fan va ni gnäller ^^. Det rokka på 360, tänker lätt skaffa denna titel me

Medlem

agreed. ettan är grymt.

Medlem

mera djungel!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Dom borde invadera Örebro..tänk vad coolt!ghost strider mot den mäktigaste armen i världen!ÖREBROS ARME!:O scary shit

Inaktiv

Ettan till 360 var bra men den till PC var verkligen inte lika bra. Men det där ser också ut att vara till 360.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Tyckte först PC versionen var kass, men har spelat den en del nu och tycker den är helt ok. Inte dålig men inte heller super bra, det som stör mest är den otroligt dåligt designade coop'en som finns. Hoppas det blir bättre i GRAW 2.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Jag håller helt med. Spelet växte sig efter en stund.Men som du säger Wardancer det var inte dåligt men inte heller super bra.För korkade Ai soldater enligt mig.

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:

Sverige hade varit grymmare. Där man får skjuta Sverige Demokrater som kuppat Rosenbad

Du menar väl ändå Rosengård, Landskrona, Ahlby osv.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:

Du menar väl ändå Rosengård, Landskrona, Ahlby osv.

/Agree


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

vill ha... hoppas det finns fler vapen att välja mellan den här gången. Även om dom ger oss option till att välja de mest trovärdiga vapnen så bör dom dock endå ge oss tillgång till lite mer udda vapen. För lite bolas och kaststjärnor!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

bilderna ser ut som nåt från GRAW till 360?? Är det där bilder från graw2 till pc eller 360??? Ser fram emot hursomhelst!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Redaktör

#Ubisoft var inte helt tydliga med vilken plattform bilderna är ifrån, men i alla fall några av dem härstammar från 360:n.


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

#Ubisoft var inte helt tydliga med vilken plattform bilderna är ifrån, men i alla fall några av dem härstammar från 360:n.

Ser ut som Xbox360 versionena v GRAW 1 iallafall, så antar att det är därifrån med. Dessutom verkar dem vara i 3:e person, vilket mer eller mindre visar på Xbox360. Men vissa ser mer ut som nån form av concept art eller nåt?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

KoP
Medlem
Skrivet av HaZe303:

bilderna ser ut som nåt från GRAW till 360?? Är det där bilder från graw2 till pc eller 360??? Ser fram emot hursomhelst!!

trycker du på 'fler skärmdumpar' så står d 'Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (Xbox 360)'..

1
Skriv svar