Nintendo Wii upplåst på FZ

Robot
Medlem
Nintendo Wii upplåst på FZ

Wii !


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Inaktiv

Selling gold, cheap!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Klart man har ett Wii! jag stor 42.a på games förboknings lista här i Örebro och dom fick in 45 enheter så ja.... jag är en lycklig ägare!

Medlem

När bokade du den? Jag blev nr 72 och jag bokade 10/10. Och får jag komma hem och lira hos dig?

En kompis stog utanför Elgiganten här i örebro från kl 8 (öppnade kl 11). När han kom dit så var det ca 10 pers där. När dom öppnade senare så visade det sig att det hade varit fullt med folk innan, kl 4 på natten och då hade Elgiganten gett ut lappar till alla dom så att dom kunde åka hem (så som någon affär gjorde gällande PS3 i USA) och vänta. Så min kompis + 29 andra fick åka hem tomhänta. Lite dåligt att Elgiganten inte hade någon skylt eller på något sätt informerade så att folk slapp stå i kö i onödan.

Inaktiv

ska köpa ett när det finns lite fler att tillgå

Medlem

added


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Jag vet itne riktigt datum jag bokade... det var min flickvän som ville boka så tidigt, jag sa "vi kan väl vänta ett par veckor iaf"

Föresten så blev jag tagen på bild och intervjuvad av någon nisse... som sa att han skulle ladda upp bilden och texten på "played forumet" eller något liknande. jag har försökt att googla men utan resultat, vet någon något? (jag var först in i affären nu i morses)

Föresten vet någon hur många enheter Sverige fick? finns det några sifftor på det?

Medlem
1
Skriv svar