Microsoft stäms av Xbox 360-ägare

Robot
Microsoft stäms av Xbox 360-ägare
Medlem
Microsoft stäms av Xbox 360-ägare

He will fail

Edit: Förlåt men.. only in USA.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

så rätt hoppas han vinner!: D

Inaktiv

Det är ju helt rätt. Om Microsofts egna uppdateringar gör så att en konsoll förstörs och vägrar ersätta den så tycker jag iaf. att det är rätt att stämma de. Eller åtminstone kräva att de ersätter/lagar den.


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

He will fail

Edit: Förlåt men.. only in USA.

Vadå då? Jag tycker absolut som det låter som en tillräcklig orsak för att vända sig till en advokatbyrå.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Eller hur... Varför ska ägarna betala om det är Microsofts uppdateringar som förstört konsollerna? Det är ju helt omoraliskt!

only in the US!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av KlosterKatten:

He will fail

Edit: Förlåt men.. only in USA.

Vadå då? Jag tycker absolut som det låter som en tillräcklig orsak för att vända sig till en advokatbyrå.

Absolut? Annan sak om det hade varit det klassiska "Jag blev tjock när jag åt på donken eller jag mår dåligt för att jag dricker så mycket Cola.."


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

dödade inte nintendo wii med sin updatering?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

dödade inte nintendo wii med sin updatering?

Skillnaden var att Nintendo skickade ut nya konsoler till de drabbade utan kostnad.

Inaktiv

De kör väl en variant av Windows på krysslådan? Då är det kanske inte så konstigt att den slutar fungera lite då och då.

Inaktiv
Skrivet av Bill:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av KlosterKatten:

He will fail

Edit: Förlåt men.. only in USA.

Vadå då? Jag tycker absolut som det låter som en tillräcklig orsak för att vända sig till en advokatbyrå.

Absolut? Annan sak om det hade varit det klassiska "Jag blev tjock när jag åt på donken eller jag mår dåligt för att jag dricker så mycket Cola.."

Seriöst vafan snackar du om? Har du läst vad som har hänt ens?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av Bill:

Absolut? Annan sak om det hade varit det klassiska "Jag blev tjock när jag åt på donken eller jag mår dåligt för att jag dricker så mycket Cola.."

Att dricka/äta VÄLJER man. 360 uppdateringen var man TVUNGEN att ta emot. Om du inte förstår så posta inte

Medlem

Samma sak hände mig med min 360. Nu har jag köpt en ny, jag hoppas han vinner. Microsoft beter sig som banditer, borde få ett ordentligt straff för det.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Samma sak hände mig med min 360. Nu har jag köpt en ny, jag hoppas han vinner. Microsoft beter sig som banditer, borde få ett ordentligt straff för det.

Wait wuut. Köpte du ett till exemplar förutom den du redan äger?

Medlem

exakt Dosman 360 är mongo säkert för microsofts skit operativ system,
bättre om dom hade Linux i 360, hade säkert funkat sketabra

Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av Bill:

Absolut? Annan sak om det hade varit det klassiska "Jag blev tjock när jag åt på donken eller jag mår dåligt för att jag dricker så mycket Cola.."

Att dricka/äta VÄLJER man. 360 uppdateringen var man TVUNGEN att ta emot. Om du inte förstår så posta inte

Tyvärr så är det ni som inte förstår.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv
Skrivet av Knirk:

exakt Dosman 360 är mongo säkert för microsofts skit operativ system,
bättre om dom hade Linux i 360, hade säkert funkat sketabra

Tycker det är tragiskt att det är så många som klagar på Microsofts operativ system hela tiden, men om jag får fråga vad sitter du på nu, Windows eller Linux?

Medlem

Lycka till att vinna mot just microsofts advokater, dom har säkert ingen erfarenhet av sånt här

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Lycka till att vinna mot just microsofts advokater, dom har säkert ingen erfarenhet av sånt här

Hehe sant... men hoppas kan man alltid. Om han vinner, så kommer jag göra samma sak som han.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Hoppas han vinner, vilket bullshit.

Medlem

Gard jag sitter på windows för jag kan inte inte Linux,
och som du nog vet så funkar Linux bättre än windows.

Medlem

om alla som råkat ut för detta går ihop i en stämning så ligger MS pyrt till. Även om MS har mycket stålar och tunga jurister så tror jag inte dom fixar detta.

Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av Bill:

Absolut? Annan sak om det hade varit det klassiska "Jag blev tjock när jag åt på donken eller jag mår dåligt för att jag dricker så mycket Cola.."

Att dricka/äta VÄLJER man. 360 uppdateringen var man TVUNGEN att ta emot. Om du inte förstår så posta inte

Han syftar förmodligen på två fall som var helt sjuk att de ens kom till förhandlingar, den ena var mot Macdolnads för att det var nån som ansåg att det var deras fel att han blev fet, och den andra var mot Cola av typ sama andledning. Men detta mål är ett självklar fall för domstolen och amerikanska kosumentverket ( om de nu har ett sådan där bort )

Medlem
Skrivet av Knirk:

Gard jag sitter på windows för jag kan inte inte Linux,
och som du nog vet så funkar Linux bättre än windows.

Det beror väl lite på vad man skall använda datorn till? För mig fungerar Windows betydligt bättre än vad Linux gör. Dock använder jag gärna linux när jag vill mecka lite och få lite nostalgikickar tillbaka till den tiden då alla komponenter inte fungerade utan lite meck


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Men går inte sånt på Microsofts garanti? Har för mig att någon sa att det var gratis att skicka in sin 360.

Medlem
Skrivet av Xzet:
Skrivet av Twitch:
Skrivet av Bill:

Absolut? Annan sak om det hade varit det klassiska "Jag blev tjock när jag åt på donken eller jag mår dåligt för att jag dricker så mycket Cola.."

Att dricka/äta VÄLJER man. 360 uppdateringen var man TVUNGEN att ta emot. Om du inte förstår så posta inte

Han syftar förmodligen på två fall som var helt sjuk att de ens kom till förhandlingar, den ena var mot Macdolnads för att det var nån som ansåg att det var deras fel att han blev fet, och den andra var mot Cola av typ sama andledning. Men detta mål är ett självklar fall för domstolen och amerikanska kosumentverket ( om de nu har ett sådan där bort )

Tack trodde det var givet men tydligen inte för vissa..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Jag har också hört att dom varit väldigt frikostiga med att skicak in konsoller på repparation.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar