Julklappsguiden 2006

Robot
Julklappsguiden 2006

Med tre veckor till tomtens årliga världsturné är det hög tid att ombesörja julklappsbestyren. När butikskedjorna alla vill ha en del av din plånbok och utbudet av dator- och tv-spel är större än vad det någonsin tidigare varit torde den mest förhärdade spelare ha anledning att känna sig både vilsen och uppgiven. FZ har dock bot på problemen - läs vår stora julklappsguide med tips på de hetaste, mest prisvärda, billigaste och vräkigaste dator- och tv-spel marknaden har att erbjuda!

#medal-of-honor-pacific-assault, #far-cry, #the-movies, #black-white-2, #neverwinter-nights, #starcraft, #starcraft-brood-war, #condemned-criminal-origins, #fear, #star-wars-knights-of-the-old-republic, #star-wars-knights-of-the-old-republic-ii-the-sith-lords, #call-of-duty-2, #half-life-2, #the-sims-2-pets, #guild-wars-nightfall, #neverwinter-nights-2, #battlefield-2142, #battlefield-2, #company-of-heroes, #microsoft-flight-simulator-x, #gears-of-war, #call-of-duty-3, #the-legend-of-zelda-twilight-princess, #dead-rising, #viva-pi, #guitar-hero-ii


Inaktiv
FZ tipsar om heta speljulklappar

Starcraft boxen, NWN, KOTOR och självklart FEAR.

Resten är av tvivelaktig kvalitet.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Bläää, julafton :evil:
Jag hoppas komma undan med blotta förskräckelsen i år.
Spel är knivigt att ge till folk dock. Alla har så olika smak och även om det är rollspel (te.x.) som någon gillar så ska det vara rätt sort.

Nä, julen är ondskans högtid, fylld av tvång och ångest :down:.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Men ni har ju glömt det viktigaste spelet.....
Star Trek: Legacy

Som kommer den 22/12 (förhoppnings vis..)

Medlem

Nästan bara bra saker... fick åtminstone ett tips på juklapp nu. Tack FZ!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

trevlig lista. kul att ta upp wii konsollen, tror den kommer att vara helt suverän.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Våga vägra julen totalt. Allt detta myspys, och pynta EN MÅNAD FÖRE, det går mig förjävligt på nerverna.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Flakmonkey
Skrivet av KlosterKatten:

Våga vägra julen totalt. Allt detta myspys, och pynta EN MÅNAD FÖRE, det går mig förjävligt på nerverna.

Vad går inte dig på nerverna? Du är ju på tok för ung för att vara en bitter gammal gubbe imo

Julen är ju en härlig tid, behöver lite mys och lite pys i vintermörkret, annars skulle det ju bli alldeles olidligt... Kommer iaf att köpa en sak som det tipsas om: Wii!

Medlem

Mormor vill nog inte ha något på er lista, fz.

Jag däremot tar gärna en HD-läsare till xboxen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Våga vägra julen totalt. Allt detta myspys, och pynta EN MÅNAD FÖRE, det går mig förjävligt på nerverna.

En månad före? Nä, granen ska in den 23:e. Dessförinnan är det på sin höjd adventsljusstakar som står framme.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Gratis: Supreme Commander-betan.
Budgetklass: ...
Mellanklass: ...
Lyxklass & Bubblare: ...
Ovärderligt: Quakeworld.


signatur
Medlem

vem vill ha en domän i julklapp?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Citat:

FZ tycker: ... Twilight Princess är tveklöst årets största Wii-titel

Årets största Wii-titel, det lät svagt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Våga vägra julen totalt. Allt detta myspys, och pynta EN MÅNAD FÖRE, det går mig förjävligt på nerverna.

Men jag gillar mys. :heart:


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Neej, vad gör MoH: Pacific Assault och Neverwinter Nights på en rekommendationslista? Båda spelen är ju värdelösa

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Neej, vad gör MoH: Pacific Assault och Neverwinter Nights på en rekommendationslista? Båda spelen är ju värdelösa

Neverwinter nights kan man _alltid_ rekommendera.

8)


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

MoH: Pacific Assault och Neverwinter Nights är båda bra spel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Var är 99Kr fallout collection box? Skam

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KlosterKatten:

Våga vägra julen totalt. Allt detta myspys, och pynta EN MÅNAD FÖRE, det går mig förjävligt på nerverna.

Vad går inte dig på nerverna? Du är ju på tok för ung för att vara en bitter gammal gubbe imo

Så det är bara gubbar som får vara bittra, eller dissa julen?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan starkt rekommendera Halo-novelerna, läste ut alla tre på engelska på 4 dar.:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Firar man jul får man skylla sig själv.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KlosterKatten:

Våga vägra julen totalt. Allt detta myspys, och pynta EN MÅNAD FÖRE, det går mig förjävligt på nerverna.

Vad går inte dig på nerverna? Du är ju på tok för ung för att vara en bitter gammal gubbe imo

Julen är ju en härlig tid, behöver lite mys och lite pys i vintermörkret, annars skulle det ju bli alldeles olidligt... Kommer iaf att köpa en sak som det tipsas om: Wii!

Visst är julen en härlig tid, men det är alldeles för mycket fokus på alla dessa j*vla juklappar. Det bästa är ju släkt o vänner som kommer på besök och så äter man julbord och gröt o hela köret och umgås....

KoP
Medlem

Uuuhm.. ok? Varför julklappstipsa om en produkt som kommer först Mars 2007? Jag pratar då om hd-dvd läsaren till 360'n..
Kanske ett tips inför Julen 2007?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

vem vill ha en domän i julklapp?

En som behöver en så klart.

Inaktiv

MoH: PA har större filmkänsla än CoD, utan att sabba för mycket realism.

Edit: Är Far Cry kul online? Är det många som kör?


signatur
Medlem
Skrivet av aar88:

Är Far Cry kul online?

Läs mer om Far Crys multiplayerläge i FZ:s recension - vi länkar till den i Julklappsguiden 2006.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

1
Skriv svar