Sonic the Hedgehog

Antikvitet

Vi sågar inte spel för sågningens skull utan för att de suger!

Lasse-Majas Detektivbyrå ligger längst upp på Speltoppen just nu (antal sålda spel) och är sannolikt rätt bra för den som tillhör målgruppen.

Att såga ett spel enbart därför att man som recensent inte tillhör målgruppen, det är ju bara larvigt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

För er som diggade Sonic Adventure till Dreamcast så har dom ju konverterat spelet till PC (Sonic DX). Lika kul och går verkligen att avnjutas :D.

Medlem
Skrivet av Shock:

Vi sågar inte spel för sågningens skull utan för att de suger!

Lasse-Majas Detektivbyrå ligger längst upp på Speltoppen just nu (antal sålda spel) och är sannolikt rätt bra för den som tillhör målgruppen.

Att såga ett spel enbart därför att man som recensent inte tillhör målgruppen, det är ju bara larvigt.

Du tillhör väl inte målgruppen för Sonic the Hedgehog?

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]

Skrivet av JohnnyGreed:

En mycket rättvis recension... Mina kids ville ha spelet så jag köpte det åt dom, som tur var så fick jag det på öppet köp... Det mest värdelösa spel jag testat på många år tror jag...

Jag gillade de gamla Sonicspelen, men detta?!?!?! Precis som recensenten uppger så är laddningstiderna åt helvete och kontrollen är ett missfoster...

Frågan är vad barnen tyckte?

Den äldsta dottern på 12 tyckte att det var fullkomligt värdelöst... Hon störde sig enormt på laddningstiderna samt styrningen...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Rampager:
Skrivet av Shock:

Vi sågar inte spel för sågningens skull utan för att de suger!

Lasse-Majas Detektivbyrå ligger längst upp på Speltoppen just nu (antal sålda spel) och är sannolikt rätt bra för den som tillhör målgruppen.

Att såga ett spel enbart därför att man som recensent inte tillhör målgruppen, det är ju bara larvigt.

Du tillhör väl inte målgruppen för Sonic the Hedgehog?

Är ju inte därför han sågar spelet heller.Han sågar det för att det är kass, dålig kontroll, långa laddningstider, dålig kamera osv. Helt enkelt ett dåligt spel som försöker leva på namnet Sonic.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Antikvitet
Skrivet av Rampager:

Du tillhör väl inte målgruppen för Sonic the Hedgehog?

Vad grundar du det på? Sonic är inte ett spel avsett för barn runt tio år, det är Lasse-Majas Detektivbyrå.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Tycker endå att detta är lite synd, för jag gillar sonic spelen väldigt mycke. Spelade dom som liten och så..
"Sonic ska vara i 2d inte i 3d" håller alla på å säger, jag håller värkligen inte me där. Som en del andra säger, Sonic i 3d var riktigt kul(Sonic adventure till dreamcast å så...)
Men som sagt synd..

Medlem
Citat:

Köp inte det här spelet. Inte ens om du hatar dig själv.

Hahaha, skrattade gott när jag läste recensionen.
Bra skrivet. Mer sånt!
Våga såga hårdare!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Aj aj kanske inte ens ska testa detta spel och leva kvar i världen att sonic 1 och 2 är dom bästa spelen genomtiderna.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Rampager:
Skrivet av Shock:

Vi sågar inte spel för sågningens skull utan för att de suger!

Lasse-Majas Detektivbyrå ligger längst upp på Speltoppen just nu (antal sålda spel) och är sannolikt rätt bra för den som tillhör målgruppen.

Att såga ett spel enbart därför att man som recensent inte tillhör målgruppen, det är ju bara larvigt.

Du tillhör väl inte målgruppen för Sonic the Hedgehog?

Vem fan gör INTE det?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Men grafiken är ju snygg. Så köper man en konsol för grafik/teknik borde ju det här spelet intressera fler än Linda Rosing :]


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

12
Skriv svar