Oblivion - Knights of the Nine till salu

Medlem
Oblivion - Knights of the Nine till salu

Helt ok skiva, men dom kunde gott laggt in lite mer än vad dom faktiskt gjort. 211mb på en dvd är ingen höjdare (211mb per språk är det).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är väl fel i nyheten? Det är bara Knights of the Nine som kostar 10 dollar medan på dvd'n så får man Knights of the Nine plus alla tidigare downloads.

Medlem

Kan stämma..dvdn kostar en 250:- eller något. Jag trodde det var den det handlade om


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur stor är denna expansionen i jämförelse med exansionerna i Morrowind? Dvs Tribunal och Bloodmooon.

Vill gärna veta hur många speltimmar/krona man får för 250kr. Vet att de tidigare addons knappt gav någoting alls, en hästarmor eller nåt annat kort uppdrag man klarade på en kvart :/

Medlem

I en intervju jag läste sa Bethesda att det är 15-20h material.
Däremot är det inte en expansion.

Medlem

Tja. Det är addons. Alla sakerna man får - men själva Knights Of The Nine grejen är typ 4-5 ggr större en än vanlig addon. Det är nya quests och en ny guild + lite annat smått och gott. Jag rekomenderar faktiskt den - men för att den ska vara riktigt kul så bör ni fixa 1.3/1.31 av Oscuro's Overhaul.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmm känns tveksamt om man ska köpa. Får göra som så att jag lägger det på önskelistan på julklappar och hoppas att tomten har det i säcken

Medlem

Verkar ganska najs men inte så najs att jag slänger ut 250 spänn på det. Dessutom ifall dom säger att det är ungefär 15-20 speltimmar så är det typ 7-10 kanske högst.


signatur

Submission is for the weak

1
Skriv svar