Alan Wake försenat, släpps först 2008?

Robot
Alan Wake försenat, släpps först 2008?
Medlem
Alan Wake försenat, släpps först 2008?

okej....ja det var en rejäl försening. Undra vad orsaken är.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Känns tråkigt då det är det spel jag ser fram emot mest.. men samtidigt är det också bra att man inte rushar ut spelet allt för snabbt.

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Jag som sett efram emot detta spel så möe, nu kan microsoft glömma att jag någonsin ska köra vista.

Medlem

Får hoppas att det inte är nåt allvarligt som kan leda till väldigt tråkiga konsekvenser dock.

Medlem

Undra om det är för att de skall få mer väl ettablerad vista användare kanske. Ser framemot spelet, hoppas det inte blir riktigt så stor försening som det verkar bli

Medlem

Remedy kan pissa på sig, tack och hej.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

"ha" "ha"

bra skämt där fz...jag gick nästan på det.


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Humm, okej visst, grafik är inte allt, men endå. Bara det inte blir som med Stalker, som någon sa här på FZ.se, vad hände med grafiken?

Medlem

Alltid fått för mig det skulle släppas till våren typ. Iochmed att det var en av de första Vista exclusive titlarna. Jaja tråkigt men men


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Var det inte det här spelet som skulle kräva Quad-qore? Lika bra dom skjuter på release då.

Inaktiv

Det vad då självaste

fan

i

helvete

!!!

Grafiken kommer vara totalt obsolet 2008 med tanke på utvecklingstakten.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Har väll aldrig funnits nåt spikat datum. Har då altid sett spelet som ett sent 2007 eller mer troligt 2008 spel.

Medlem

det är väll ett DX10 spel? så min gissning är att de väntar så att fler skall ha DX10 kort


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det var ju en ordentlig försening också!! Om det är sant.
Jag vill veta vad Remedy har att säga.

Inaktiv

Tråkigt, jag som längtade

Medlem

Cue alla som kommer säga "faan nu ska ja sluta vänt apå de!! så reämädy får inte mina pengar alls !!!"

Spelet släpps när det släpps.

Hmmm... inte helt fel då det är läge att uppgradera burken då.

Medlem

NNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Förseningen beror på att dom inte börjat på spelet ännu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Synd! Det spelet skulle ju bli superbra!


signatur

[b][i] The King!s [b][i]

1
Skriv svar