DirectX 10-trailer av Crysis hos FZ

Robot
Inaktiv
DirectX 10-trailer av Crysis hos FZ

coolt, men fan vad tungdrivet det ser ut...

Medlem

Längtar Ska bli att fixa ett 8800 gtx kort väldigt snart.

Medlem

Herregud...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Det ser ganska krävande ut...

Inaktiv

Omg, snitsigt värre.

Medlem

låg fps någon ?! Va fa har dem för hårdvara när dem spelar in dessa trialers !?!??!

Inaktiv

Du den där filmen fuckade upp min pc ganska hårt! Kul att försöka lira spelet om den inte ens klarar att spela upp filmen!

Tycker den var snyggare lågupplöst, då man inte såg alla flaws.

Medlem

De har säkert en 8800GTX. ser grymt bra ut men ush så krävande, kommer ta kol på de flesta burkarna. Undra om man skall uppgradera datorn med ett 8800GTX och vista och nytt nätagg. Kommer blir dyrt isåfall

Inaktiv

Ser helt ok ut, hoppas det kommer något likande spel till ps3 eller 360n.

Medlem

Det viktigaste är spelkänslan.....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

mhm, denhär hade man ju sett förut :/

dock hade det blivit ännu snyggare om de hade använt kantutjämning också

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Det viktigaste är spelkänslan.....

Word.


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Medlem

Det hade varit nice om dom kunde göra en epelepsifri film för oss som inte klarar av hackande och ryck. Nu fick jag huvudverk bara för det :(högerklammer)

Medlem

undrar om min dator pallar det...:\ (Radeon X850XT, 1024RAM):down: kanske inte


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Min AMD64 3700+, 2gb twinx ram, 7800GT klarade fan knappt filmen. Iofs är den fullproppad med skit och behöver en rensning så fort jag fixat en XP skiva. Men ändå ;D


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Filen är full med errors och många frames saknas.

Medlem

Ni som har problem att spela upp filmen, testa att döpa om den till .hdmov. Om det inte funkar, tanka ner K-Lite Codec Pack och QuickTime Alternative på [http://www.free-codecs.com/]

Medlem
Skrivet av Salinsky:

MEN OM DEN DÄR FÖRBANNADE SPELKÄNSLAN ÄR SÅ FÖRBANNAT VIKTIGT SÅ SÄG DET TILL DOM SOM GÖR SPELEN. ASså blir grymt förbannad på er idioter som går in och skriver " spelkänsla inte grafik " ja dra igen keften å gör spelet själv.

^-- Ta inte detta på felsätt, men det märks vilken generation du är född i

P.s måste säga att jag tycker vapen systemet är coolt dock i detta spel, när man kan modifiera vapnet på ett häftigt nytt sätt.

Medlem

Spelkänslan är väl en kombination av ljud, bild, story, osv?

Medlem

Förbaskat snyggt är det iaf!


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Mycke buggar bara i trailern iaf

Medlem

För de som inte kan spela upp mov filmen orsaken är att ni använder gamla quicktime programet som inte stöder HD

jag har Quicktime 7.03 Pro och spelade upp filmen utan någon problem.

Medlem
Skrivet av Katana:

Spelkänslan är väl en kombination av ljud, bild, story, osv?

Självklart är det så. De som direkt skriker "ja skiter i grafiken, spelkänslan är viktigast" är väl personer som sitter på en gammal skit-PC från 2001 eller en gammal xbox och intalar sig att grafiken inte betyder något alls. Jävla larv.


signatur
Medlem

Stadiga 30fps på Core 2 Duo 2Ghz, Go 7900 GS i Quicktime Player. Detta e ju bara en 720p H.264 och borde inte vara några problem att spela upp för de flesta gamers. Förmodligen bara för mycket skit installerat som tar upp CPU. Installera om XP och hoppa över alla crap program för att snabba upp datorn. Ladda ner Combined Community Codec Pack www.cccp-project.net Det enda ni behöver.

M89
Medlem

Old news den trailern hade ja för 1 månad sedan...
Det var ju inte ens hela filmen efteråt visar dem ju ingame, hmm ni kunde iallafall satt upp hela filmen....

Medlem

Gameplay -> Story -> Grafik -> allt annat


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag skulle vilja se lite filmer som inte visar bara grafik, ett spel är trots allt inte roligt hur snyggt det än är och det är det enda de visar hela tiden i alla filmer.. börjar bli lite tjatigt. Ge mig nåt att att vilja uppgradera till vista och värsta grafikkortet.

Medlem

SWEBarb, säg till när det kommer filmer som "visar" spelkänslan ;P

123
Skriv svar