DirectX 10-trailer av Crysis hos FZ

Medlem

vattnet var helt klart sexuellt snyggt

Medlem
Skrivet av Bitme:

Stadiga 30fps på Core 2 Duo 2Ghz, Go 7900 GS i Quicktime Player. Detta e ju bara en 720p H.264 och borde inte vara några problem att spela upp för de flesta gamers. Förmodligen bara för mycket skit installerat som tar upp CPU. Installera om XP och hoppa över alla crap program för att snabba upp datorn. Ladda ner Combined Community Codec Pack www.cccp-project.net Det enda ni behöver.

Annars så använder man bara VLC så slipper man bry sig om en enda codec

Skrivet av turbo10:

Oblivion.

Oblivion är inte snyggt.

Skrivet av alla andra:

BlahBlah

Att man har roligt när man spelar är det viktigaste, sen är det skit samma var roligheterna kommer ifrån! Testa först, döm sen.

Medlem
Skrivet av redmac:

Det viktigaste är spelkänslan.....

get outta here !

Inaktiv

Spelet verkar ganska skoj, jag kommer nog att köpa det iallafall:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3502375929069803475&...

Medlem

Det där såg mkt bra ut, hoppas att resten blir bra också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Peete:

I princip identiskt med min nuvarande setup
Min cpu går dock i 3.3 ghz

Skrivet av Lunde:

Blir en dator lago till vista innehållande:

Core 2 Duo E6700 2.67Ghz x 2
XFX 8800GTX
Evga 680i SLI
2Gig Corsair Dominator ram 800mhz
Razer Barracuda AC-1 Ljudkort
Be Quiet! 700W

Man får väl hoppas att det flyter på i alla fall

Vart köpte du ljudkortet? finns ju inte att få tag på nånstans i europa. Om du har det är det något att ha med tanke på att det är relativt dyrt ( har du Razers Hörlurar också?)


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Förutom på webhallen och datorbutiken förståss >_>

Medlem

Har directx kommit ut än?

MFC
Medlem

ouch.. varje mov-fil kräver senare och senare version av Quicktime.. eller så är det jag som sällan kollar på mov-filer så att jag förr eller senare måste uppdatera/uppgradera versionen


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem
Skrivet av Ymer:

Har directx kommit ut än?

om du menar version 10 (X) så .. både ja och nej..

DirectX 10 finns ju inbakat i Vista men vista har bara släppts för företagskunder än så länge..

finns ju även i RC/Beta-versionerna


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Camelen:

Förutom på webhallen och datorbutiken förståss >_>

Men dom har ju inga inne, har stått "försenad" i över 1.5 månad


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Kan inte de snälla bara ta quicktime formatet och se till att "det sover med fiskarna"... Usch vilken dålig spelare Apple har gjort. Och alternative ger mig underbara 0.1 fps (heter säkert något annat med avseende på film men men). Typ. Typ nu kunde de göra det.

Medlem
Skrivet av bongo:

Kan inte de snälla bara ta quicktime formatet och se till att "det sover med fiskarna"... Usch vilken dålig spelare Apple har gjort. Och alternative ger mig underbara 0.1 fps (heter säkert något annat med avseende på film men men). Typ. Typ nu kunde de göra det.

Hmm. Jag har inte Apples QuickTime-spelar, utan en gratis alternativ version och allt flöt på som det skulle.

Ni som skriver att ni inte får det att flyta, har ni läst tipsen tidigare i tråden?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

MFC
Medlem

Filmen gick att köra i VLC mediaplayer men det var inte snyggt..

håller med om att Quicktime är lite sunkigt på en punkt.. VAR ÄR FULLSKÄRMEN!..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Går att köra fullskärm om man registrerar quicktime och det flöt på bra i quicktime utan att ändra nånting på min lågbudget laptop så jag förstår inte hur det kan vara nåt problem..

Medlem

Häftigt.
Multiplayer kan nog bli fett, gömma sig i en buske och bli skjuten av någon som dragit ner detaljerna så busken inte är där


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av Katana:

Spelkänslan är väl en kombination av ljud, bild, story, osv?

pratar du om Baldurs Gate 2 ? )

Detta ser seriöst krävande ut. Skippar nog att uppgradera i framtiden. Detta blir för dyrt (om man nu inte får en fin hem-pc från jobbet)

123
Skriv svar