Tack för den här gången - nu åker FZ hem

Robot
Tack för den här gången - nu åker FZ hem
Medlem
Tack för den här gången - nu åker FZ hem

Hmm... missade gamewear-historian.. låter tråkigt.. Helgens ros till FZ för tangentbordstrashing-tävlingen med DH's maniac #1... Den filmer kommer aldrig bli gammal

Medlem

Berätta mer om gameweargrejen. Vad hände?


signatur

tjenare!

Inaktiv

Hahaha tror jag det.. så som ni spelade med det där guitarr hero..
satt på raden närmast er.. så det var galet störande att höra den där skiten hela dagarna.. RIS till Fz som spelade GH 2 24/7

W2k
Medlem
Skrivet av Pricket:

Hahaha tror jag det.. så som ni spelade med det där guitarr hero..
satt på raden närmast er.. så det var galet störande att höra den där skiten hela dagarna.. RIS till Fz som spelade GH 2 24/7

Vi kan väl inte hjälpa att GH är populärt? Förresten hade vi en monter inne på utställarområdet den här gången, utom hörhåll för alla deltagares datorplatser. Och varje gång någon bad oss sänka volymen gjorde vi det, mig veterligen. Vi stängde till och med av GH2 under morgontimmarna, så ditt påstående om 24/7 är direkt fel. Var du ens där?


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv
Skrivet av W2k:
Skrivet av Pricket:

Hahaha tror jag det.. så som ni spelade med det där guitarr hero..
satt på raden närmast er.. så det var galet störande att höra den där skiten hela dagarna.. RIS till Fz som spelade GH 2 24/7

Vi kan väl inte hjälpa att GH är populärt? Förresten hade vi en monter inne på utställarområdet den här gången, utom hörhåll för alla deltagares datorplatser. Och varje gång någon bad oss sänka volymen gjorde vi det, mig veterligen. Vi stängde till och med av GH2 under morgontimmarna, så ditt påstående om 24/7 är direkt fel. Var du ens där?

ni stängde av hmms 6 timmar på hela dh?
sänkte volymen? HAHA tyckte snarare ni höjde.. för ni var dem enda man hörde.. skräll

W2k
Medlem
Skrivet av Pricket:

ni stängde av hmms 6 timmar på hela dh?
sänkte volymen? HAHA tyckte snarare ni höjde.. för ni var dem enda man hörde.. skräll

Vi kan ju inte stänga av en så populär attraktion särskilt länge - den tid vi hade GH avstängt kom många och frågade om vi inte kunde starta det igen. Och vi vill ju gärna vara våra läsare/besökare/kunder till lags


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv
Skrivet av W2k:
Skrivet av Pricket:

ni stängde av hmms 6 timmar på hela dh?
sänkte volymen? HAHA tyckte snarare ni höjde.. för ni var dem enda man hörde.. skräll

Vi kan ju inte stänga av en så populär attraktion särskilt länge - den tid vi hade GH avstängt kom många och frågade om vi inte kunde starta det igen. Och vi vill ju gärna vara våra läsare/besökare/kunder till lags

De fakto är att gamewear även hjälpte fz att tillverka den stora logga som klistrades upp på fz's montervägg.
Att ge RIS till gamewear för en incident sista natten på DH är väl att ta i...!?
Knappast troligt att gamewear skulle ligga bakom en händelse som denna. Snarare en enskild individs initiativtagande.

Så klart att man ska ge besökarna det de vill ha, och det försökte GameWear.se med också, MEN man kanske kan tänka på volymen.
(..eller kanske riktat högtalarna mot Intel's monter istället)
Hade fz's crew fått skrika i kapp med tarm-gnisslet hela dagarna, hade dessa förmodligen gjort något åt det...
Beteendet från gamewear's inhyrda extrapersonal på natten är dock INTE försvarbart. Omoget och onödigt, absolut!

W2k
Medlem

Loggan var onekligen supercool. Fast nästa år ska vi ta med en egen.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

Vore det inte bättre att sätta högtalarna högre upp istället för att ha dom ståendes på scenen/golvet ? Det tycker jag ialla fall, då sprids ju ljudet lättare i hallen och ni behöver inte spela lika högt

Inaktiv

Lösningen hos GameWear.se var i stället lystna tillmäten i mikrofonen som "ni suger!", medveten rundgång och kraftigt höjd diskant. Väx upp.

ÖHHH
för det första sa DJn som spelade där: Snugglo DU SUGER..
medveten rundgång? hur ofta försöker man få till världens mest störande ljud??????? kraftigt hög diskant? ähm.. no comment.. hur många gånger fick ni inte klagomål hos er på eran *PIIIIIIP* guitarr hero tävling?? jag vet inte hur många gånger jag var å pratade med nån hos er som sa: Nej jag har inte med det att göra så kan inte göra nåt åt det.. så 3 sekunders störande rundgång är ingenting om man jämnför med erat GH som höll på dygnet runt.. trots att vi bad er stänga av flera gånger för att få det lite lungt då vi var trötta på det redan efter dom första 18 timmarna i sträck som ni körde den där skiten..

Inaktiv

Hej. jag var inhyrd (var är mina cash då "harlad") väntar fortfande på mina 2500 +resa .
Till saken, Var på plats fanns arrangörer innom min iundustri där.. Jag skulle visa jag kunde spela "dans musik" men hann aldrig komma dit.

jag vart besviken varje gång en "idiot" i orange tröja kom och vifta som han vore något,

Alla vet att en DJ jobbar efter order, jag hade fått order spela så spela full fart.. vilket jag gjorde.

FZ tycker jag överdriver.. rungången förekom av att jag stälde in micen på grund av att min "ljudtenknikner" (-kicker) är inte van med dessa arrgemang..

Sen att jag sa "Snugglo" suger.. var av att min chaför satt och halvsov.. hur ni nu får det till "ni suger" ären fråga för er..

Och det var folk som gillade oss.. sen att de satt två geeks från FZ och inte visste var som höger eller vänster..

tur jag inte läser eran "nätblaska för ofta":up:

Inaktiv
Skrivet av DjGaZ:

Hej. jag var inhyrd (var är mina cash då "harlad") väntar fortfande på mina 2500 +resa .
Till saken, Var på plats fanns arrangörer innom min iundustri där.. Jag skulle visa jag kunde spela "dans musik" men hann aldrig komma dit.

jag vart besviken varje gång en "idiot" i orange tröja kom och vifta som han vore något,

Alla vet att en DJ jobbar efter order, jag hade fått order spela så spela full fart.. vilket jag gjorde

Ditt uttalande lät mkt knepigt DjGaZ... För det första heter jag inte harlad! För det 2:a, på vems order?? Vem/vilka i Gamewear's beslutande instans, som f ö enbart består av mig själv & Fluffy, har sagt att du skulle få 2500 + reseersättning för att du kom till DH sista natten och spelade musik? Kicker frågade om du fick komma och sända live åt Playdio i vår monter och jag sa OK, så länge det inte störde vår produktion... mer än så var det inte tal om. Naturligtvis hade även du fått betalt om du hade hjälpt till med tryck och försäljning... du har väl mitt nummer / kan mejla mig, istället för att göra bort dig offentligt på FZ's forum?
(Gamewear.se anordnar inte disco på DH... vi trycker på T-shirts, säljer bling bling, m m.)
... och personen i orange tee var antagligen ingen idiot, utan en i DH-crew.
Tragiskt att Gamewear.se ska få skit än en gång för saker som vi inte håller på med / ligger bakom.

1
Skriv svar