Razer DeathAdder - mus med dödlig precision

Robot
Razer DeathAdder - mus med dödlig precision
Medlem
Razer DeathAdder - mus med dödlig precision

Strålande funktion att den slutar läsa när man lyfter på musen. Har alltid stör mig på det sen kulan ersattes!


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

Låter som en intressan mus. Blir nog ett köp lite senare.

Det här ser faktiskt ut som en Razermus jag skulle kunna tänka mig att köpa, de andra är ju så hiskeligt fula och plastiga.


signatur

If you can't convince them - confuse them!

Medlem

Kan bli något...

Bra idé det där att du slutar läsa när den lyfts!

Medlem

Razor äger, kul att se att de visar lite muskler


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Habu då? konstigt att dom gör en konkurrent direkt.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Ogillar Razer.. Habu ftw

Medlem
Skrivet av NETTO_:

Ogillar Razer.. Habu ftw

Öppna en Habu då, men bli inte förvånad om det står Razer över hela innandömet

Medlem
Skrivet av NETTO_:

Ogillar Razer.. Habu ftw

Razer var väl med och gjorde Habu. Nu släpper dom en mus med "microsoft" typ av form.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av NETTO_:

Ogillar Razer.. Habu ftw

Har du sett Habus förpackning eller programmet som följer med.

Medlem

DeathAdder.. fjantigare namn får man väl anstränga sig för att hitta på

Medlem
Skrivet av Katana:

DeathAdder.. fjantigare namn får man väl anstränga sig för att hitta på

Vadå, Dödsorm låter väl väldigt *ehrm* macho

Medlem

Jag har aldrig haft nåt problem med att lyfta musen nog mycke för att den inte ska läsa att jag drar den.. Är det för jobbigt att lyfta upp framsidan ca 1cm för er eller?
Förutom den detaljen så ser jag inget speciellt med den här förutom att razer verkar överge att göra möss till både höger och vänsterhänta.
Och razer ser plastiga ut? Well, jag köper inte för utseendet, köper för prestanda och kvalite, Diamondback kan jag hålla med om att den såg lite för plastig ut men Copperhead lyckades de bättre med iaf, om de nu bara kunde skippa att göra pulserande neonlogga på den också...

Medlem
Skrivet av NETTO_:

Ogillar Razer.. Habu ftw

Du ogillar razer men föredrar samtidigt deras samarbete med microsoft som resulterade i deras sämsta mus hittills?

Medlem

Så länge dom inte fuckar upp musen som med Habu så kanske det blir ett köp. Skulle behöva byta ut min Diamondback snart för den har råkat utför ett par små incidenter med skrivbordet den senaste tiden. Dessa jääkla utdragningar alltså... 8}

Medlem

Synd att jag nyligen bytte från Copperhead till Logitech G3... men G3 väldigt trevlig iofs


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Den här ser ut och verkar vara riktigt trevlig. Hade en Diamondback som inte höll så länge.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

Hrrrrm... =/ Och jag som fick min Habu idag! Jaja, man kan ju alltid uppgradera o sen ångra sig då!

Har bara läst lite om den, men den verkar ju vara theee mus to have! Iaf tills nästa gamerfabulousomgnextgenmus kommer...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Man kan köra Copperhead firmware på Habu, så det säger väl sig självt vem som gjort musen....

Det enda Microsoft har gjort är och tryckt sin logga på musen...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Heya:

Jag har aldrig haft nåt problem med att lyfta musen nog mycke för att den inte ska läsa att jag drar den.. Är det för jobbigt att lyfta upp framsidan ca 1cm för er eller?
Förutom den detaljen så ser jag inget speciellt med den här förutom att razer verkar överge att göra möss till både höger och vänsterhänta.
Och razer ser plastiga ut? Well, jag köper inte för utseendet, köper för prestanda och kvalite, Diamondback kan jag hålla med om att den såg lite för plastig ut men Copperhead lyckades de bättre med iaf, om de nu bara kunde skippa att göra pulserande neonlogga på den också...

Det är inte bara det. Det är är även så att optiska möss har en tendens att börja läsa av för tidigt när man sätter ner den efter lyft. Vilken innebär att man ibland hamnar lite snett. Vi snackar inte om mycket men det är tillräckligt för att man ska störa sig på det Men jag ska definitivt prova denna musen trots att jag nyss köpt mig en copperhead.


signatur

Allvarligt talat!

1
Skriv svar