Bloodlines uppdaterat igen

Robot
QRT
Medlem
Bloodlines uppdaterat igen

Trevligt

Inaktiv

Perfekt, precis nä man spelar igenom spelet igen!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Låter riktigt bra. Kommer ihåg att det var rätt träligt för något år sedan. Kanske kommer bli något mer spelbart när man får sitt nya grafikkort också.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Flöt på hur bra som helst för min del när det begav sig.
Det var det där med båten i grottan som spökade annars så märkte jag inte så mycket.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Flöt på hur bra som helst för min del när det begav sig.
Det var det där med båten i grottan som spökade annars så märkte jag inte så mycket.

Har dom inte fixat det än?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Hur jävla många buggar finns det i det här spelet igentligen?

Medlem

Båten är nog fixad sedan första patchen. Dock vet jag inte säkert eftersom jag aldrig patchade utan fixade med ett script.
Det är faktiskt den enda bugg som jag känner till i BL, så jag vet ej heller hur många jävla buggar det finns i det här spelet.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Det var inget The Guild 2 iaf, det gick åtminstone att spela.

Medlem

Killen som är vakt och sedermera receptionist har rätt så sköna kommentarer emellanåt
Ska nog börja på en ny runda, bara nävarna och tillhyggen denna gång. Katanan kan man ju inte förneka sig


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Killen som är vakt och sedermera receptionist har rätt så sköna kommentarer emellanåt
Ska nog börja på en ny runda, bara nävarna och tillhyggen denna gång. Katanan kan man ju inte förneka sig

"Bara"? En bruha eller den där andra estetklassen (Toreador hette dom ja) med celerity var det enda som behövdes för att äga spelet. Skjutvapnen använde man ju aldrig.

Själv funderar jag på att lira igenom Fahrenheit igen.

Medlem
Skrivet av Schimpans:

En bruha eller den där andra estetklassen (Toreador hette dom ja) med celerity var det enda som behövdes för att äga spelet. Skjutvapnen använde man ju aldrig.

Jag har bara kört igenom med veka karaktärer. Zombiebanan bl.a. är inte helt enkla att klara utan en puffra. Man måste ju hålla dem på en hagelsvärms avstånd om man inte tål rätt så många smällar.
Eller också var det bara jag som var nojig :crazy:

Skrivet av Schimpans:

Själv funderar jag på att lira igenom Fahrenheit igen.

Bra idé!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar