Ny Penumbra: Overture-trailer ute

Medlem
Ny Penumbra: Overture-trailer ute

spakarna å dedär var väl lite halvtufft, diggar hinken också.. men förövrigt så var det väl inte så mkt revolutionerande.. gäller att vara först ut om man ska kunna imponera med fysik å grejer

Vad jag gillar är att fysiken mer verkar vara för problemlösande än flashiga effekter och gimmicker som i andra fysikbaserade spel. Sedär också, man måste inte ha Havok för att få bra fysik

Bara jag som tänker på Wii-kontrollen när jag ser spelet, förresten? Tona ner grafiken lite och släpp dit tack!

Medlem

verkar faktiskt coolt en grej jag undrar bara, äre svenskar eller nordiska män som gjort detta spel, dom snackar liet dålig svenska i filmen ...

Medlem

Jag gillade skarpt när man öppnade dörren med egen kraft. Ökar realismen rätt så rejält. Mycket imponerande, samma med lådorna man öppnade där det var på ett realistiskt sätt. Kanske kan bli bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gött, verkar som om de gjort så man kan greppa objekten vid olika punkter, vilket jag verkligen saknat i andra titlar. (Kanske har jag missat någon?) Men i HL2 tex. så finns det ju oftast bara en punkt i objekten som man 'greppar'. Och sedan att dörrar och lådor inte är animerade får en ju automatiskt att drömma lite om den dagen då karaktärers gång inte är animerade.

Heja Frictional Games!

Medlem

Glöm inte bort att man kan ladda ner och spela mini-gratis-test-versionen som dom gjorde från början, innan dom började jobba på den här kommersiella produkten. (finns på FZ)

Riktigt kul är det, enda grejen jag kan klaga på är att fienderna ser så dumma ut. Förutom det är det ett super bra spel så hoppas dom fixar till det för full versionen.

Fysiken känns verkligen mer som en del i spelvärlden än i dom flesta spelen.

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

verkar faktiskt coolt en grej jag undrar bara, äre svenskar eller nordiska män som gjort detta spel, dom snackar liet dålig svenska i filmen ...

Ja, det måste ju vara någon riktigt ovanlig svensk dialekt. Låter nästan som engelska.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar