Wii-fans nu i kö en vecka före premiären

Medlem

Nu blir jag lite ledsen, 25 kommentarer och 19 av dem dissningar, snubbarna är ju hur coola som helst! Hade jag bott i Stockholm skulle jag kilat dit och bjudit på en ostfralla och lite varm choklad!

:heart: (obög)

Inte för att jag är speciellt sugen på en Wii-maskin men jag tror (hoppas) att de inte sitter där för att de är sugna på uppmärksamhet utan för att de är ÄKTA gamers som är sugna på t.ex Zelda:Twilight Princess!

Jag tänker inte köa men kudos till duderserna och länge leve den udda gamerkulturen, det var så den startade! Och hata Vista och Heja Växjö Lakers!

/MiKeY

Medlem

udda gamerkulturen nu blir jag ledsen.;)


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Orkar inte köa, är Wii slut på releasen så finns ju alltid Zelda till GC veckan efter

Medlem
Skrivet av skottet:

men shit... seriöst orka!

Hur kan man ha tid att sitta över en vecka bara för att få en tv spels konsoll?!

man tar semester från jobbet. Vad ska man annars göra med tiden? Billigt frånvaro också.

tycker det är lite skumt ändå eftersom butiken är öppen under dagarna. Vem bestämmer att just den är "wii-kön"?


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av skottet:

men shit... seriöst orka!

Hur kan man ha tid att sitta över en vecka bara för att få en tv spels konsoll?!

man tar semester från jobbet. Vad ska man annars göra med tiden? Billigt frånvaro också.

tycker det är lite skumt ändå eftersom butiken är öppen under dagarna. Vem bestämmer att just den är "wii-kön"?

Mja Webhallen stänger ju 19:00 på torsdagkväll antar jag? för att sedan öppna igen vid 12tiden på natten då de ska ha nattöppet för Wii så är det väl inte så svårt eller?

Medlem
Skrivet av dearme:

Det är lite dyrare än vad jag köpte min nya NES med Ice Climber, jag tror den kostade mellan 1100kr-1500kr, år 1987. Det blir mellan 1800kr-2446 kr i dagens pengar.

iofs så får man ett gyro också..

Det är ju bara leka med sin jojo istället.

Medlem
Skrivet av dearme:

Det är lite dyrare än vad jag köpte min nya NES med Ice Climber, jag tror den kostade mellan 1100kr-1500kr, år 1987. Det blir mellan 1800kr-2446 kr i dagens pengar.

iofs så får man ett gyro också..

Jap köpte versionen med mario

Hur räknade du ut hur mycket 1000 kronor i 1987 är i 2006?

Inaktiv

Verkar vara riktigt desperata

Inaktiv
Skrivet av peter_lovgren:

Det ser inte ljust ut för min del. Beställde min på discshop den 28:e okt, fick ett brev idag där det står att de förmodligen inte kommer att kunna leverera den på fredag pga begränsat utbud....fick "The Office - Julfesten" som plåster på såren, en serie som jag aldrig varit intresserad av och inte såg när den gick på tv....får väl ta o kolla lite i helgen och se om det är nåt för mig

Hehe fick samma brev idag. Funderar på att avboka. Man har ju iaf "tjänat" en film utan att göra något speciellt

12
Skriv svar