Nästa Sam & Max-episod aviserad och avbildad

Robot
Medlem
Nästa Sam & Max-episod aviserad och avbildad

"Med undertiteln Situation Comedy"
Situation: Comedy.

Jeje, första episoden var underbart (måhända kort, men det visste man ju att det skulle va), dock tycker jag att det är lite underligt att det släpps två månader efter...när dom sa att det skulle komma en episod per månad...
Jaja, bara dom inte drar en Valve. =P

Medlem
Skrivet av Lurid:

"Med undertiteln Situation Comedy"
Situation: Comedy.

Jeje, första episoden var underbart (måhända kort, men det visste man ju att det skulle va), dock tycker jag att det är lite underligt att det släpps två månader efter...när dom sa att det skulle komma en episod per månad...
Jaja, bara dom inte drar en Valve. =P

Det har alltid varit sagt att andra delen skulle släppas mer än en månad efter första. Detta för att första fungerade som en pilot där dom kollade vad folk gillade och inte.
Det är i alla fall så jag har uppfattat det.

Inaktiv

Nån som spelat första? Hur är rösterna?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Latex:

Det har alltid varit sagt att andra delen skulle släppas mer än en månad efter första. Detta för att första fungerade som en pilot där dom kollade vad folk gillade och inte.
Det är i alla fall så jag har uppfattat det.

Ah, måste jag ha missat.

Skrivet av Outzider:

Nån som spelat första? Hur är rösterna?

Tja, jag tycker dom har lyckats rätt okej, utan att få tag i orginalrösterna. Sam hade kunnat va bättre (tycker det är liiiiite för lite känsla i det han säger...känns som om han läser direkt ur manuspapperet), men han duger.

Medlem

Tyckte spelet var helt underbart, ska köpa alla avsnitten när den sista är släppt (kommer väl någon skiva med dom alla hoppas jag) har iofs redan första superb humor och jävla nice grafik.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker rösterna var assköna :D. Och humorn var helt undetbar! Mer sam and max åt folket!

Inaktiv

köper dessa när dom kommer till wii

Inaktiv
Skrivet av zijn:

köper dessa när dom kommer till wii

Jag med...

1
Skriv svar