Avalanche Studios söker folk till Stockholm

Robot
Medlem
Avalanche Studios söker folk till Stockholm

Arghhh, leveldesign kan ju inte va allt för svårt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Arghhh, leveldesign kan ju inte va allt för svårt.

Fast om ett år eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

"nedförsbacke" lät inte så positivt....:)

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

"nedförsbacke" lät inte så positivt....:)

Beror på hur man tolkar det. Ser man det som nerförsbacke i diagram nej inte så bra. Men ser man det som nerförsbacke att det går lättare framåt jo då är det bra


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

jag har några år erfarenhet av 3dsmax och undrar om jag är intressand för de. jag är hobby utvecklare och gör mods men är ingen pro. junior 3d artist.
jag sände min ansökan.

Medlem

undrar om man ska skicka in en som level designer tro


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Undra inte. Gör.

Medlem

Avalanche leveldesignar inte i maya eller max, tycker definitivt ni ska söka, Avalanche är ett av dom bästa ställena man kan jobba på.


signatur

---
Boo!

Medlem

Så, om man nu skulle vara intresserad av att jobba med spel, vilket program skulle väga tyngst, Maya eller 3ds?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Maya är lite mer i tiden...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Fifty:

Så, om man nu skulle vara intresserad av att jobba med spel, vilket program skulle väga tyngst, Maya eller 3ds?

Det beror nog på vilket ställe. Jag har fått uppfattningen om att dom flesta spelstudior använder sig av 3ds Max till modellering (och zbrush).
Frågan är dock om det spelar någon roll, kan man modllera i ett program så tar det inte så lång tid att lära sig att göra samma sak i ett annat.

1
Skriv svar