FZ befinner sig på DreamHack

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

DH är inget LAN utan ett WAN.

lol ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Inaktiv

Hmm, har spelat sen barndomen, och fortfarande ingen Dreamhack. Borde man gå nästa gång? Kan nån ge mig några anledningar till varför man inte borde?


signatur
Inaktiv
Skrivet av dosman:

Har ni sett Bävern?

HAHaha! fiifan! någon som vet vad han gör idag?
Janne Josefsson borde göra en dokumentär eller nå.

Medlem

Godmorgon! Jag hoppas att ni redan ahr gått upp och spelar för fullt

Flakmonkey
Skrivet av Ymer:

Godmorgon! Jag hoppas att ni redan ahr gått upp och spelar för fullt

Inte gått och lagt sig snarare

Medlem

Sova gör man när erhm... senare typ. Skall få avlösning senare är det tänkt (bås vakt).
Hårdvaru supporten var ganska jobbig igår, konstant tryck och inte tillräckligt med folk att serva burkarna. Sedan var begränsningen med hårdvara att felsöka på kännbar.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Dwarfen:
Skrivet av Wardancer:

Fan.... vill tillbaka till lanens glansdagar, vart ju skitkul att åka på lan både stora och små. Åker ju gärna till DH igen men tråkigt att åka själv

Lanens glansdagar kommer aldrig mer, inte förens bredbandet försvinner. Adsl och all jeavla fiber har förstört tjusningen med LAN.

Dagens sanning. LAN var härligt när man helt plötsligt kunde spela multiplayer och dessutom byta ...eh ... wordfiler... med varandra utan att behöva bära hårddiskar hit och dit eller bränna ut på cd (skivor var ju dyra!).

Inaktiv

DH var kul på den tiden det annordnades i Borlänge.
Inga apparaturer var förbjudna så man tog med sig så stora högtalare man bara kunde, mikrovågsugnar och kylskåp.

Och demoscenen levde!

Inaktiv

Hur beskriver ni den hygieniska situationen på toaletterna?

Gullig flagga förresten


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Det är ju inte sant... vi beställde datorer till jobbet från datorbutiken förra veckan, och de har inte kommit ännu. Så vi ringer supporten för att kolla hur det går, och en intalad röst säger att de är på DreamHack och återkommer inte förren den 4:e. Vadå, sitter hela styrkan på DreamHack eller?
Kasst.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Nej men dom har stängt ner telefonen medans dom är här:p


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Oj oj oj oj asså nu börjar man verkligen känna av doften från dom feta lökarna man skaffat sej:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar