Blizzard öppnar statistiksida för World of Warcraft

Robot
Blizzard öppnar statistiksida för World of Warcraft
Medlem
Blizzard öppnar statistiksida för World of Warcraft

Det är jue sjukt hur mycket saker det cirkulerar inom wow ..

Fast jag förstår inte riktigt vad som ska vara bra med att titta vad som e mest poppis. .. Det klart i ah kan jag förstå om man vill få in lite kosing .. Men ändå


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

Om Drek'Thar(orcernas boss i Alterac Valley) dör ~70,000 gånger och Vanndar Stormpike(kortisarnas boss) dör 23,651 gånger så tyder det på att Alliance-sidan antingen är bättre, fler eller har en fördel i Alterac Valley.

Inaktiv

men nu står det faktiskt hur många dom har dödat och inte hur många gånger de har blivit dödade.

Inaktiv

exakt, och då måste det betyda att Vanndar behöver en buff

Medlem

"THIS IS THE END OF THE WORLD.... OF WARCRAFT"

Medlem

Ärligt talat.. Humans första quests görs över 20 000 ggr om DAN? Skapligt..

Inaktiv

får tänka på att det täcker alla servers dom har, osäker om det även gäller EU?

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]får tänka på att det täcker alla servers dom har, osäker om det även gäller EU?

Borde väl gälla EU också med tanke på att det finns på den europeiska wow-sidan. Men det är förstås bara vad jag tror.

Medlem

Det är en lista för alla US-servrar och en för alla EU-servrar. Den dom länkar till här är US

Medlem

men det finns ju en box där det står "search globally"? Är det inte över alla servrar då?

Medlem
Skrivet av toern:

men det finns ju en box där det står "search globally"?

Var då?

Medlem

Nu blir alla barnen glada som spelar WoW.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Önskar att jag vore ett barn igen.

@jower: Uppe till höger då du valt vilken lista som ska visas, "Browse globally".. borde väl betyda något sådant.

Medlem

"Nu blir alla barnen glada som spelar WoW."

Tror nog alla som spelar WoW kan hitta lite skoj fakta där.

Medlem

Hey... nu blir alla andra wow-fansites säkert nerlagda! vad är det för mening att ha dem ifall denna finns?


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av toern:

@jower: Uppe till höger då du valt vilken lista som ska visas, "Browse globally".. borde väl betyda något sådant.

Ser inget sånt.. Aja..

Skrivet av Kleptomaniac:

Hey... nu blir alla andra wow-fansites säkert nerlagda! vad är det för mening att ha dem ifall denna finns?

Det finns så vitt jag vet ingen fansite som har något som liknar det här så hur det här skulle konkurrera förstår jag inte

Önskar jag var bebis igen så jag kunde snacka bebis språk som alla andra bebisar på LFG chatten utan att bli pinsam:P:P:evil:


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Önskar jag var bebis igen så jag kunde snacka bebis språk som alla andra bebisar på LFG chatten utan att bli pinsam:P:P:evil:

Det verkar du klara av så bra ändå...

Medlem
Skrivet av Jower:
Skrivet av Kleptomaniac:

Hey... nu blir alla andra wow-fansites säkert nerlagda! vad är det för mening att ha dem ifall denna finns?

Det finns så vitt jag vet ingen fansite som har något som liknar det här så hur det här skulle konkurrera förstår jag inte

Oh... kollade inte riktigt igenom den så noga och antog att det var som "alla andra" med genomgångar på quest och liknande. Sorry, my bad.


signatur

Submission is for the weak

Skrivet av JayBee:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Önskar jag var bebis igen så jag kunde snacka bebis språk som alla andra bebisar på LFG chatten utan att bli pinsam:P:P:evil:

Det verkar du klara av så bra ändå...

Nej det klarar man inte vill bara spy!


signatur
1
Skriv svar