Command & Conquer 3 filmat

Medlem
Command & Conquer 3 filmat

Long Live Kane!!

Inaktiv

Ooh.. måste fixa ny hårdvara till burken hemma! Detta lir är givet!

Medlem

Oj <räcker med ett Oj>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snygg grafik .. Dock tyckte jag att allt gick lite väl snabt ... Men antagligen så var vell det inställt på snabbaste speeden .....

Kanse blir ett köp i framtiden ... har jue alltid gilla C&C Spelen ..
THE FIRST DECADE FTW !


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Woah ser sjukt kul ut!! MERA RÖJJ!

Inaktiv

Detta spelet är ett måste! Ser så grymt skönt ut!! vackert!!!!

Medlem

lite ny grafik, men förövrigt samma RTT som resten av alla spel som släppts de senaste 5 åren? :<

supcom ftw!

Medlem

jupp ser härligt ut

Medlem

Svårt att inte bli sugen, älskade C&C Generals, nån bugg hit och dit men ett av få spel jag haft så roligt med.
Hoppas detta blir lika skoj också.

Medlem

Ser skojjigt ut, hoppas på bra spelkänsla.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ett givet köp nästa år.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Jag hoppas på en C&C Red Alert känsla i kroppen!! Skön story och roliga karaktärer, knasiga units och coola repliker.

Medlem

WOOOOOEEEE!!! "You cant kill the messiah"

Blir till att spara pengar till detta spel
Hörde att de använder C&C Generals grafikmotor (lite uppdaterad dock), så angående hårdvara borde väl de flesta burkar klara av det

Faaan va najs.
PLUS att det såg ut som att infanteriet var grupperat, alltså inga mer "producera en gubbe åt gången", utan nu blir det mer röj som i DOW eller COH där man får ut en hel grupp infanterier *YAAY*

Medlem

dom använder säkert en uppgraderad c&c generals motor, vi såg ju vad den kunde åstadkomma i Battle for middle earth spelen.

Tror dock inte en dator som knappt klarade c&c generals kommer kunna köra det här alls

Medlem
Skrivet av golad:

dom använder säkert en uppgraderad c&c generals motor, vi såg ju vad den kunde åstadkomma i Battle for middle earth spelen.

Tror dock inte en dator som knappt klarade c&c generals kommer kunna köra det här alls

Kunde köra Generals på ett Geforce2 (iof med en Athlon64 CPU men ändå) medans mitt 9800 var inne på service för något år sedan, så så krävande är Generals inte. Ett 6800 eller motsvarande ska nog räcka för CnC3.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tycker det är lite tråkigt att Westwood inte finns kvar. Bara att hoppas att det blir bra ändå.

Inaktiv

Ja vill höra lite skön musik i stil med C&C Tiberian Sun.. Hoppas Frank Klepacki gör musiken, precis som han gjort tidigare.

Medlem

Vad roligt att se att ingen typ gnäller på att det är EA som håller i detta, som förövrigt verkar vara hetaste flugan just nu, att gnälla på allt EA berör.

Tycker spelet ser underbart ut, verkar som dom försöker återskapa mera av gammla hederliga C&C än vad generals gjorde, gillar grafiken skarpt med


signatur

Nämen!

Medlem

Äskade c&c när det hade sin guldålder. Detta spelet ser så jävla dåligt ut.... gubbarna står uppradade i linjer som det vore napoleonkriget. Rena skämtet i mina ögonen.... det hade funkat för 6-7år sen kanske. Grafiken var ingen höjdare heller om man jämför med coh. Nä, sad but true

Medlem

Ska bli intressant att sätta tänderna i

Medlem

det kommer till xbox 360 också. i och med att jag INTE kommer att uppgradera min dator de närmsta åren hoppas jag innerligt att de fixar ett acceptabelt interface till kontrollen. eller en trådlös mus. eller något.

Medlem

Borde inte vara så höga krav... Dock så borde spelet fungera utmärkt på min burk med ett GF NX7900 GTO kort


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Vill ha... Någon som vet när det är release?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av lave:

det kommer till xbox 360 också. i och med att jag INTE kommer att uppgradera min dator de närmsta åren hoppas jag innerligt att de fixar ett acceptabelt interface till kontrollen. eller en trådlös mus. eller något.

Du ska väll kunna koppla in vilket USB tangentbord och vilken mus som helst väll.

Sugen som satan på det här spelet. Blir nog till att installera Generals igen.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vill ha... Någon som vet när det är release?

Mars stod det

Medlem

Spelade det i förrgår. PC Gamer-läsare kan läsa allt om det i numret som kommer kring nyår. Där avtäcks också den tredje rasen I've seen the light!

Lite direktinformation till alla FZ-Gamers:

Enligt Mike Verdu siktar EA på att ha minimisystemkraven:

1.8GHz, 512Mb RAM, Geforce 3 eller likvärdigt


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

Medlem
Skrivet av Poncho:

Spelade det i förrgår. PC Gamer-läsare kan läsa allt om det i numret som kommer kring nyår. Där avtäcks också den tredje rasen I've seen the light!

Lite direktinformation till alla FZ-Gamers:

Enligt Mike Verdu siktar EA på att ha minimisystemkraven:

1.8GHz, 512Mb RAM, Geforce 3 eller likvärdigt

Woho! Då kan t.o.m. jag spela det


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Poncho jobbar du för PC Gamer? Isf, Nice

And keep up the good work!.

Läser PC Gamer varje månad


signatur

Nämen!

Medlem

Duktigt. Tomten ska få veta vilken snäll gosse du har varit

Ja, jobbar för PC Gamer. Tyvärr inte på kontoret längre, så nu har jag inte nöjet att sitta och beundra Severinsons fagra nuna mellan spelsessionerna.


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

12
Skriv svar