Black Mesa: Source till Half-Life 2 avbildat

Robot
Inaktiv
Black Mesa: Source till Half-Life 2 avbildat

väntar på denna modden....ska bli kul att se hur dom har ändrat på allt.....och musiken på deras hemsida är soft...

http://www.blackmesasource.com/


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Grymt intressant mod, de verkar avbilda Half-life ett väldigt bra och modteamet verkar ha ett öga för detaljer

Black Mesa: Source lär bli mycket bättre och mer genomarbetat än den klena Half-life: Source man fick med Collectors Edition av Half-life 2 >.<

Bra att mods tar saken i sina egna händer då Valve är helt upptagna med Episode 2 osv...

Medlem
Medlem

Det fick väl inte heta source? Borde det inte vara bara Black Mesa?

Dust_Bomb Half-Life:source var ju precis vad dem sa, en ren portning till source motorn så förstår inte vad mer elle rmindre genomarbetat det kunde vara...

Men ja detta ser riktigt trevligt ut, hoppas dem kan släppa något spelbart snart bara


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Dust_Bomb Half-Life:source var ju precis vad dem sa, en ren portning till source motorn så förstår inte vad mer elle rmindre genomarbetat det kunde vara...

Jag menar att de borde gjort som dessa moddare alltså en riktig REmake ^_^

Medlem

Giiiive


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har väntat på detta länge. Det är mitt sista hopp att kunna spela klart HL1! Ettans grafik är lite för gammal för att kunna avnjutas nu.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Black Mesa Theme var ju sjukt bra!

Inaktiv

så jäkla grymt soundtrack!!

synd att dom blivit haxxade hit o dit, men har dom ingen backup?

Medlem

Röret är på fel sida berget. :\

Medlem

Detta kommer nog att vara det man hade hoppats att "Half-Life: Source" skulle vara...

Frågan är bara när det skall släppas, tror inte ens det finns ett datum satt på detta ??


signatur
Medlem

Röret är väl inte på fel sida? :s

Inaktiv

WWWWEEE längtar


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Jag tycker röret verkar helt riktigt placerat :S


signatur

Nämen!

Medlem

Denna och Sven coop 2 är vell de mäst effterlängtade moddarna te source för mig iaf


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av skribb:

Har väntat på detta länge. Det är mitt sista hopp att kunna spela klart HL1! Ettans grafik är lite för gammal för att kunna avnjutas nu.

Pffft. HL1 kan man spela närsomhelst.

Skrivet av Nomble:

Röret är på fel sida berget. :\

=P

Medlem
Skrivet av skribb:

Har väntat på detta länge. Det är mitt sista hopp att kunna spela klart HL1! Ettans grafik är lite för gammal för att kunna avnjutas nu.

Käns inte som att detta är ett substitut för HL1, eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Detta ska bli kul, återuppleva lite goa' stunder. Fast med bättre effekter o skit


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hoppas det inte bara är snack om modden och att de verkligen släpper det.

Medlem

Kunde dom inte gjort en "riktig" kopia så att säga=p för jag tycker inte banorna är lika det gamla alls ju:S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Tycker dom har fått till en bra mix mellan orginalet och vad man kan förvänta sig av source motorn. En ren kopia skulle vara tämligen meningslös.

Medlem

Ser så nice ut :D, längtar verkligen. Coop kan bli riktigt kul det med

Vi har inte fått något ETA datum än va?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar