Bohemia i ny intervju om Armed Assault

WeX
Medlem
Bohemia i ny intervju om Armed Assault

å herre jeflar vad fint de kommer bli!


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Bomber och granater ge oss spelet!
Varför kan dom inte släppt ArmA till oss först!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Har lirat det tjeckiska versionen o kan säga att flyga helikopter inte är lika lätt som i operation flashpoint vilket jag tycker är ganska dåligt eller så beror på det buggar vet dock ej..

Tycker i för sig att spelet behöver lite triks då andra eller om det var 3e uppdraget där man ska sätta sig i bilen en bil inte går utan bara går att ta ammo från är ganska så alvarligt, inte skoj att springa efter den för att sedan komma fram till en plats o skjuta lite på fiender o sedan vänta på att något ska hända vilket det inte gör..

Medlem

Landy eller så kräver helikopter flygningen lite övning. När det är för lätt att flyga saker brukar det bli tråkigt i längden för man kan heller aldrig bli riktigt bra på det då det inte finns nåt djup för utveckling och olika manövrar. Har iofs inte provat själv så kan ju inte utala mig men för mig känns det som att när något försöker ge lite realistisk flygning till flyg och helikoptrar så är det svårt i början men när man väl lär sig grunderna finns det otroligt mycket att göra som inte går med b'ig arkad flygning.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Armed Assult är en simulator och därför ska det vara svårt att styra en heli. Det är inget BF2 det här, landy...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Bab
Medlem

Flygdelen i Flashpoint va ALLDELES för arkadliknande jämfört med resten av spelet. Det va en av de svagaste punkterna i orginalspelet. Om dom nu gjort den delen lite mer komplicerad ser jag det som ett stort plus.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Inaktiv

Varför släpper de inte spelet på engelska först?

All fordonsstyrning var väldigt förenklad i Flashpoint eftersom det först och främst var en infanterisimulator.

Själv tyckte jag att det var skönt att bara kunna gasa på med stridsvagnar och flygplan m.m istället för någon slags semi-avancerad simulatorstyrning till fordonen som kräver joystick.

1
Skriv svar