Låt klättrar på topplistorna tack vare Gears of War?

Medlem

Grym låt, ja.
Men orka klaga på folk som upptäcker den för första gången nu?
Vad spelar det för roll?

FML
Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Skön låt redan innan. Att någon kan tycka om en gammal låt ser jag bara som positivt.
Musik förlorar inte i kvalité bara för att den har några år på nacken. little green bag är ju hur skön som helst och den är ännu äldre

Thank you, captain Obvious.

Skrivet av The_Calle:

Jag upptäckte den här låten iom donnie darko, fast jag måste säga att Gary Jules varianten är bättre än tears of fears orginal, men ändå bättre är den versionen som spelades upp i donnie darko (jag tror att det var den, den finns i alla fall med på soundtracket) som har lite mer beat i sig.
Sen så tycker jag att det är väldigt fel att vara sur på folk bara för att de inte har lyssnat på den här låten innan de hörde den på trailern, var glad för dem istället då de har hittat en sådan bra låt!

Gary Jules-versionen är ju den som är med i Donnie Darko. :S

Medlem

Låten är bättre än trailern iaf.

Medlem

Visste fan va det var för låt först ni menade. inte sett trailern. Men den har jag faktiskt haft länge på datorn. Dåliga minnen dock. Fick den av en gammal tjej till mig som skickade den till mig efter vi gjort slut. Saknar henne nu lite även om det är 6 år sedan

Medlem
Skrivet av zolidznake:

Thank you, captain Obvious.

You are welcome, Dubious-boy!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av teX:

Har för mig att jag hörde den första gången till någon tv-serie promo typ cityakuten för ett par år sedan.

Fast var inte den versionen framförd av Alex Parks!?
/me lyssnar till: alex parks - mad world [128kbps]-[>>--------]


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem
Medlem

Grymt fin stämning i trailern pg.a låten, sjukt fin låt f.ö. Helt snajs. \o/

Inaktiv
12
Skriv svar