Blizzard på DreamHack, visar Burning Crusade

Robot
Medlem
Blizzard på DreamHack, visar Burning Crusade

Glad att jag inte köpte biljetter då, fatta vad överbefolkat det kommer bli med småbarn nu :crazy:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

tror inte det blir nån större skillnad av deltagare för det här. snarare en bonus för dem som ska dit.
trevligt av blizzard iaf

Medlem

GOD DAMMIT! Jag visste att jag skulle ha skaffat biljetter


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Tufft


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Tsk, vore ju ren idioti att dra till dh och missa julsittningen..

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Glad att jag inte köpte biljetter då, fatta vad överbefolkat det kommer bli med småbarn nu :crazy:

Jisses, tror du klagar i varenda tråd, Mr KlisterKatten. Inte dåligt att ha så mycket negativa känslor!

Inaktiv

Vem vill ha en beta key när skiten kommer snart? ;-P

Inaktiv

Klotte är alltid neggo. Men det är bara för att han är liten.
Jag har redan provat BC så jag är redan tillfredställd, hehe. Men kul för alla andra som vill kika på det.
Den långa kön ska minsann fotas


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem

Fick mig en beta key och kan säga till er som väntar på BC att det är bara att forsätta vänta då BC INTE är någon flopp!! Allt som fanns i vanliga wow är ännu mer välgjort men också extremt många fler möjligheter! Vissa questar är extremt fräna!

Medlem

T.r.o.l.i.g.t

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Fick mig en beta key och kan säga till er som väntar på BC att det är bara att forsätta vänta då BC INTE är någon flopp!! Allt som fanns i vanliga wow är ännu mer välgjort men också extremt många fler möjligheter! Vissa questar är extremt fräna!

Eftersom du redan jobbar där, kan du inte lägga in ett ord för mig hos blizzards marketing avdelning?

Inaktiv

är det många woware som åker till dreamhack ? trodde det var mer fps o strategi spel som gällde där... Fast iofs det var ett par år sedan man var där o lirade så det kanske har ändrats

Medlem

Eftersom WoW inte tilltalade mig alls, så är jag inte heller intresserad av detta.

Inaktiv

Jag tyckte inte att det var mycket att hänga i julgranen. Men jag har tröttnat lite på wow överhuvudtaget .. så det kan vara därför. Det enda som jag gillade mer vad musiken.


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem

Helt forum av Blizzard att göra reklam för sin kommande storsäljare... Tror detta kommer bli ännu vanligare än det redan är, dom når ut till väldigt många potentiella kunder helt klart!


signatur
Medlem
Skrivet av abbe:

Eftersom du redan jobbar där, kan du inte lägga in ett ord för mig hos blizzards marketing avdelning?

Haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Glad att jag inte köpte biljetter då, fatta vad överbefolkat det kommer bli med småbarn nu :crazy:

word. nuf said.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

De släpper expansionen alldeles försent, spelet är redan föråldrat.

Inaktiv

konstigt att nintendo inte visar upp Wii på dh...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av RozZy:

De släpper expansionen alldeles försent, spelet är redan föråldrat.

så därför släpper de en expansion för att förnya det lite

Medlem
Skrivet av c-row:
Skrivet av RozZy:

De släpper expansionen alldeles försent, spelet är redan föråldrat.

så därför släpper de en expansion för att förnya det lite

Försöka förnya ett 2½ år gammalt spel låter lite konstigt, tror expansionen bara kommer ge spelet ett sista ryck innan det dör.

Medlem

wow kommer var populärt åtminstone 2år till efter det så får man se man ser inga indikationer att det skulle sluta bli populärt.

Däremot så när nån tröttnar på det så söker dom sig vidare till andra mmorpg spel och det gynnar ju marknaden..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

WoW är ett stort steg in i mmorpg genren för många men tror inte BC är nått speciellt, bara mer av samma sak, först en hyffsat kul resa upp till max level sen 24/7 grind för guld och material så man kan raida...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

tja kolla bara på Dark age of camelot, fortfarande populärt som satan, och hur gammalt e inte det?


signatur

Nämen!

Medlem

EQ (Everquest) is still going strong efter 8år. Visst inte alls i närheten av WoW i playerbase. Men WoW är ett barnspel... lite gulligt och sött. De saknar char utveckling. Borde kolla hur EQ gör med AAs.

I wow när du har raidat allt och har alla dina items... vad finns det då kvar att göra? visst köra PvP... men när du är på toppen där? finns ingen mer utveckling av din gubbe...

Nu kommer BC lösa detta ett tag... men om de fortsätter med 2år mellan exp så kommer de förlora massa spelare

Medlem

Barnspel! Jag tycker EQ är precis lika mycket barnspel själv i så fall. Bara lite olika art direction.

Men angående BC, ska helt klart bli trevligt att testa, sedan får vi väl se, folk blir ju alltid less och flyttar vidare förr eller senare. Men jag är ganska säker på att blizzard hade släppt expansion snabbare om de varit "van" vid mmorpgs, för det är ovanligt sent ute. Men de har ju sagt 1/år från och med BC ungefär.

Inaktiv

Äntligen kom expensionet .. synd bara att man slutade , tyvärr kostar wow men jag förstår ändå inte varför ? Får dom inte nog med pengar av själva spelet när man köper det :S ? ajja Grattis alla wow älskare iaf !

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Glad att jag inte köpte biljetter då, fatta vad överbefolkat det kommer bli med småbarn nu :crazy:

Du kommer ju inte så då blir det ju en mindre iaf.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

12
Skriv svar