The Sims till Wii visar upp sig

Robot
Medlem
The Sims till Wii visar upp sig

Samma nyhet igen? [n=16495]

Inaktiv

sööööta


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Fjantigt Fult Barnspel för 3 åringar...


signatur

No weakness

Medlem

Inled vissa ord Med Stor bokstav, glöm inte sär skrivningen...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Skrivet av Salinsky:

Fjantigt Fult Barnspel för 3 åringar...

Alla spel kan inte vara hardcore och macho speciellt om ens målgrupp består av den andra halvan av befolkningen.

Medlem

imo känns det mkt coolare o spela med de där söta sakerna än the sims originalet. Kawai kudasai!

Medlem

Sims: Lolita snart i en butik nära dig!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

QRT
Medlem

hmm.. va skumt det såg ut

Medlem

Ser charmigt ut.

Medlem

Kanske spelet som får tjejen att slutligen gå med på att vi inhandlar en Wii...

Inaktiv

Men töntigt fjantigt Spel som är gjort för 5 åringar... Varför vill ni ens spela skiten ?


signatur

No weakness

Inaktiv
Skrivet av Salinsky:

Men töntigt fjantigt Spel som är gjort för 5 åringar... Varför vill ni ens spela skiten ?

som sagt.. det finns nåt som heter "kvinnor/tjejer samt barn från 7år samt jag som vill variera mellan allt köttande i GOW

Medlem

Altså, tänk på vilken mpålgrupp som gillar The Sims mest...
Dessutom vill de nog särskilja spelet från The Sims 3.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Som sagt, Nintendo söker ju en målgrupp långt utöver vanliga hardcore, de breddar sig något tokigt nu, vilket bland annat ses via controllen och inkluderingen av Wii Sports i grund-paketet. Spel som är enkla men som vem som helst kan lära sig snabbt - till och med din mormor.

Medlem

Gillar ej the sims.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Salinsky:

Men töntigt fjantigt Spel som är gjort för 5 åringar... Varför vill ni ens spela skiten ?

Du ska ha klart för dig att alla inte gillar det du gillar, och tvärt om.

Detta spel kan gillas av många, däribland japaner som jag skulle gissa är den största målgruppen. Japaner är kända för att gilla sån "skit". Själv tycker jag det är väldigt tufft och en omväxling från vanliga Sims-designen.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Kanske spelet som får tjejen att slutligen gå med på att vi inhandlar en Wii...

WORD.
att spelet riktar sig till tjejer/kvinnor är ljug. spelet e till som en coverup för att dom ska gå med på att köpa datorer/konsoller. fantastiskt smart, i love you sims-maker!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Gogo nintendo64... nej vänta. Det här var Wii eller hur? Ser lite för sött ut, men även jag har en liten 8 årig flicka som jag försöker skapa en gamer utav, kanske något för henne.

EDIT; Nej jag har inte en dotter vid 18 års ålder, hon är bara en vän.

Medlem

taskigt bara att när alla är vana vid Wii s kontroller och det är vardagsmat, då är det grafiken man ser, och stenålder man får

Inaktiv

"Vi grävde upp lite lågupplösta texturer ur arkiven från 98' för att kunna använda dem med Wii"


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

1
Skriv svar