Svårläst text i Lost Planet för de utan HDTV

Robot
Medlem
Svårläst text i Lost Planet för de utan HDTV

Träligt! Efter man drog ut krysslådan till päronens plasma och lirade Dead Rising så var det ju inte så jävla skoj att prova lira hemma. Sitta en meter ifrån för att kunna läsa text och sätta sig in i ett lir är ju inte synonymt med TV-spelsglädje direkt :/. Götta med öppet köp hos Game dock :).

Verkar ju som de har deals med HDTV-tillverkare så man är tvingad att köpa en :(.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Jag kunde läsa på min vanliga bra. Satt iaf 2 meter ifrån, orka sitta längre ifrån när man spelar ändåså. Och jag tänker aldrig köpa HDTV, värdelös bild när man kollar på tv, och för att få bra bild måste man köpa HD-Dvd, klarar mig. Väntar tills dom släpper bra tv för bra pengar

Inaktiv

Hmmm de är väl bra nu... bara att input från TV stationerna suger. SVT och några andra ska ju börja sälja HDTV boxar så man får väl se..

Medlem
Skrivet av Meshii:

Hmmm de är väl bra nu... bara att input från TV stationerna suger. SVT och några andra ska ju börja sälja HDTV boxar så man får väl se..

Precis...

Jag har bra bild på min 37" LG LCD. Bättre än med en standard hd, och snart ska jag byta till HD-TV sändningar. Ska bli fint med sändingar i 720p :)... Och BlueRay och HD-DVD.... OCH ps3 spel...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tur att man bor hemma hos ens prylberoende far fortfarande...

1
Skriv svar