Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate

Robot
Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate

Finns det någon speciell formel för att göra en bra expansion? En ny ras, tio enheter, sex banor och tre nya vapen, ger det 20 gånger roligare spel? Om det finns en formel är den nog väl gömd för långt ifrån alla expansioner är bra. I denna recension ska svaret komma på frågan om Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate har hittat den gyllene ekvationen.


Medlem
FZ recenserar HoMM V: Hammers of Fate

Varför ser alla screenshots ut som dom kopierats från WoW ?

Vart försvann det som var unikt för HOMM?

Medlem

Expansionen är jävligt nice faktiskt

Allt som liknar WoW måste inte vara kopierat där ifrån.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

...jag gillar expansionen - men jag undrar varför alltid HMM spelen's expansioner varit till typ 90% inriktade på kampanj.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lirade HOMM 1 på en gammal mac för många många år sen. Min Homm tid tog slut när 5an kom då jag blev spyfärdig av det! 5an förstörde namnet Heroes of might and magic! Tack och adjö HOMM!

Medlem

Jaså? Jag tyckte 4:an var urusel, 5:an kändes som den gick back to the roots


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Å, hoppas du har rätt. Jag slutade spela när 4:an kom men nu kanske man kan prova igen.

Inaktiv

Grafiken ser ju nice ut... Hoppas att dvärgar får björn mounts i Warhammer online

Medlem

Alltså, har ni inte missat att det finns en random map generator med?
Den ger ju oändligt med möjligheter till spelet
Förtjänar iaf 2½ eller 3 ju!


signatur

Johan Pilestedt

Inaktiv

varför funkar inte runerna som det ska.. När jag har hur många som helst kan jag fortfarande bara använde rune of haste eller vad den heter... nån som vet.. stört mig på detta som fan..

1
Skriv svar