Lord of the Rings Online fotat

Robot
Medlem
Lord of the Rings Online fotat

ser faktiskt helt okej ut

Inaktiv

Jag signade för Betan på detta spel men sen när dom skickade ut beta breven så sa dom beklagar men det är över 18 endast.

Varför kunde dom inte ha Skrivit det innan man anmälde sig till betan =/


signatur

No weakness

Medlem

Stora öppna landskap = rollspela med polarna :D.

Tänk er att du och en grupp kompisar bestämmer er för att ta ett äventyr, genom berg och dalar, genom skogar och träsk. Ni kommer stöta på många livsfarliga monster på vägen, men ni kommer även träffa hjälpande händer. Tänk er det asså, en glädjande känsla kryper genom min kropp när jag tänker hur kul det skulle vara. Det är liksom, the fellowship of the ring fast i ett spel, med andra karaktärer och utan en ring dock ;).

Medlem

Jag tycker att det ser rätt trevligt ut, kommer definitivt att testa spelet iaf.

Medlem
Skrivet av Famest:

Stora öppna landskap = rollspela med polarna :D.

Tänk er att du och en grupp kompisar bestämmer er för att ta ett äventyr, genom berg och dalar, genom skogar och träsk. Ni kommer stöta på många livsfarliga monster på vägen, men ni kommer även träffa hjälpande händer. Tänk er det asså, en glädjande känsla kryper genom min kropp när jag tänker hur kul det skulle vara. Det är liksom, the fellowship of the ring fast i ett spel, med andra karaktärer och utan en ring dock ;).

Någon blev alldeles till sig iallafall.
Men jag får hålla med dig om att det är något som man kan se fram emot i detta spel. Nu får man helt enkelt hoppas på att de håller vad de lovar och att det släpps någongång.


signatur

Fueled by coffee.

Inaktiv

You Really got me now. Snakka om jag vart sugen på detta lir nu när " Famest " tog fram några kloka ord !


signatur

No weakness

Medlem

Najs! Men undrar hur hårt man kan fastna i detta ...

Medlem

Måste säga att det lockar.
HÄR finns lite filmer för den som är intresserad.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Björn-bilden gav stora Baldur's Gate-vibbar iaf! Vill ha ett nytt Baldur's Gate...


signatur

system: online

Medlem

ser ut som oblivion


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av Famest:

Stora öppna landskap = rollspela med polarna :D.

Tänk er att du och en grupp kompisar bestämmer er för att ta ett äventyr, genom berg och dalar, genom skogar och träsk. Ni kommer stöta på många livsfarliga monster på vägen, men ni kommer även träffa hjälpande händer. Tänk er det asså, en glädjande känsla kryper genom min kropp när jag tänker hur kul det skulle vara. Det är liksom, the fellowship of the ring fast i ett spel, med andra karaktärer och utan en ring dock ;).

Och detta har inte varenda mmorpg lovat sedan Everquest?

Men kan säkert bli bra, dock tror jag mer på Warhammer Online i såfall.

Dock är det ju synd att kvaliten på vissa bilder så dålig ush


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Famest:

Stora öppna landskap = rollspela med polarna :D.

Tänk er att du och en grupp kompisar bestämmer er för att ta ett äventyr, genom berg och dalar, genom skogar och träsk. Ni kommer stöta på många livsfarliga monster på vägen, men ni kommer även träffa hjälpande händer. Tänk er det asså, en glädjande känsla kryper genom min kropp när jag tänker hur kul det skulle vara. Det är liksom, the fellowship of the ring fast i ett spel, med andra karaktärer och utan en ring dock ;).

Och detta har inte varenda mmorpg lovat sedan Everquest?

Men kan säkert bli bra, dock tror jag mer på Warhammer Online i såfall.

Dock är det ju synd att kvaliten på vissa bilder så dålig ush

Jo, det har du rätt i, alla har lovat att deras mmorpg ska vara fritt och allt blablabla. Men jag hoppas verkligen att LOTR:SOA blir så. Jag menar, Tolkiens midgård måste vara den bästa fantasy-världen någonsin(om man bortser från J.K Rowlings Harry Potter, men det är helt enkelt min fanboyism som gör att jag gillar det) och tänk att få gå runt i denna världen, äventyra, se olika ställen från filmerna eller böckerna. Jag blir så kär :D.

Och ja, Warhammer Online har ju faktist lite mer potential, men det är inte så konstigt när man ser vilka som utvecklar spelet :D.

Medlem

Gillar nog warhammer mer än tolkiens, skälet kan nog summeras hyffsat snabbt:

WAAAAAAAAAAAAAGH!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Ser trevligt ut, men lite väl pastellfärgat för min smak.

Bab
Medlem
Skrivet av Famest:

Stora öppna landskap = rollspela med polarna :D.

Tänk er att du och en grupp kompisar bestämmer er för att ta ett äventyr, genom berg och dalar, genom skogar och träsk. Ni kommer stöta på många livsfarliga monster på vägen, men ni kommer även träffa hjälpande händer. Tänk er det asså, en glädjande känsla kryper genom min kropp när jag tänker hur kul det skulle vara. Det är liksom, the fellowship of the ring fast i ett spel, med andra karaktärer och utan en ring dock ;).

Lär inte komma nått rollspelsinriktat RPG inom överskådlig framtid. Alla handlar om att grinda XP/levels/items/stats. Det lockar INTE spelare som vill rollspela och det är tamme fan omöjligt att få till nått vettigt rollspelande i sådana spel där det är drivor med powergäjmers.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

1
Skriv svar